فرمول برگزاری رقابت&zwnjهای لیگ برتر هندبال اعلام شد، دور دوم مرحله برگشت دی ماه برگزار می&zwnjشود

به گزارش اخبار نجوم، مرحله دوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور در دهه دوم دی ماه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

فرمول برگزاری رقابت&zwnjهای لیگ برتر هندبال اعلام شد، دور دوم مرحله برگشت دی ماه برگزار می&zwnjشود

به گزارش خبرنگاران، مرحله اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور از 19 تا 24 آذرماه در شیراز در حال برگزاری است و فردا به انتها می رسد.

بر اساس اعلام کمیته مسابقات طبق قوانین برگزاری این رقابت ها فرمول جدول رده بندی بر اساس امتیازات کسب شده توسط تیم ها خواهد بود و در صورت مساوی بودن بر اساس آیین نامه مسابقات امتیازات تیم ها بازی رو در رو دو تیم در نظر گرفته خواهد شد و سپس تفاضل بازی های رو در رو جهت کسب صندلی بالاتر مد نظر قرار خواهد گرفت.

مرحله دوم این رقابت ها هم در دی ماه به صورت متمرکز برگزار خواهد شد و سپس در انتها مرحله دوم، سه تیم برتر گروه الف و ب در مرحله بعد در یک گروه شش تیمی جهت کسب مقام های اول تا ششم با هم رقابت می نمایند و سه تیم دوم هر گروه نیز برای مشخص مقام های هفتم تا دوازدهم با هم پیکار خواهند کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 696

به "فرمول برگزاری رقابت&zwnjهای لیگ برتر هندبال اعلام شد، دور دوم مرحله برگشت دی ماه برگزار می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمول برگزاری رقابت&zwnjهای لیگ برتر هندبال اعلام شد، دور دوم مرحله برگشت دی ماه برگزار می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید