طراحی لوگو: عکس مهدی طارمی روی لوگوی اسپورتینگ لیسبون!

به گزارش اخبار نجوم، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو تنها یک روز بعد از انتشار یک مقاله انتقادآمیز در سایت باشگاه رقیب یعنی اسپورتینگ لیسبون به شکلی درخشید که به سوژه اصلی رسانه های کشور پرتغال تبدیل شد.

طراحی لوگو: عکس مهدی طارمی روی لوگوی اسپورتینگ لیسبون!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

طارمی در ملاقات پورتو مقابل پورتیموننزه که با نتیجه 7 بر صفر به سود پورتو به سرانجام رسید، سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. عملکرد ویژه طارمی در این مسابقه نه تنها باعث شد او در شادی گل خود علامت هیس را خطاب به منتقدانش نشان بدهد بلکه طرفداران پورتو را هم دست به کار کرد تا به باشگاه اسپورتینگ کنایه بزنند.

پیغام های مختلفی از شب گذشته در حمایت از طارمی و نکوهش اسپورتینگ و مقاله منتشر شده روی سایت این باشگاه منتشر شده است. بعلاوه برخی از طرفداران پورتو با ابتکار عمل، عکس مهدی طارمی را روی لوگو اسپورتینگ قرار داده اند و به این شکل، پاسخ مطلب تیم رقیب را داده اند.

در این تصویر، عکس طارمی به جای شیر لوگو اسپورتینگ قرار گرفته است و یک تاج پادشاهی هم روی سر مهاجم ایران در حال دعوت به سکوت منتقدانش دیده می گردد. این تاج پادشاهی اشاره به حمایت طرفداران پورتو از طارمی و دادن لقب شاهزاده پارسی دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1341

به "طراحی لوگو: عکس مهدی طارمی روی لوگوی اسپورتینگ لیسبون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: عکس مهدی طارمی روی لوگوی اسپورتینگ لیسبون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید