عمل موفقیت آمیز جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده

به گزارش اخبار نجوم، خبرگزاری خبرنگاران- دوقلو های به هم چسبیده اهل کامرون در یک عمل جراحی موفقیت آمیز در بیمارستانی در ترکیه از هم جدا شدند.

عمل موفقیت آمیز جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، عمل جراحی جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده با موفقیت به انتها رسید. این گزارش می افزاید دوقلو های به هم چسبیده اهل کامرون در یک عمل جراحی موفقیت آمیز در بیمارستانی در ترکیه از هم جدا شدند. دوقلو های به هم چسبیده اهل کامرون که از ناحیه انتهایی ستون فقرات و لگن به یکدیگر متصل بودند در بیمارستانی در ترکیه تحت عمل جراحی قرار گرفتند و عمل جدا سازی با موفقیت انجام شد. عمل جراحی این دوقلو های به هم چسبیده به مدت 27 ساعت به طول انجامید.

این دوقلو های به هم چسبیده زمانی که 9 ماهه بودند برای انجام عمل جراحی جدا سازی از کامرون به ترکیه آورده شدند. بعد از 7 ماه آنالیز و آماده سازی به وسیله تیم پزشکی پایان تحت عمل جراحی قرار گرفتند و بر مبنای طرحی که به صورت سه بعدی تهیه شده بود، به صورت موفقیت آمیز جراحی و جداسازی شدند. والدین دوقلو های از نحوه عمل و نتیجه بدست آمده کاملا احساس رضایت کردند. بعلاوه پدر این دوقلو ها گفته است آرزو دارد که این دوقلو ها بتوانند در آینده پزشک شوند و به بچه ها کامرونی که احتیاج به یاری پزشکی دارند یاری رسانی و خدمت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1202

به "عمل موفقیت آمیز جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمل موفقیت آمیز جداسازی دوقلوهای به هم چسبیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید