عزیزی خادم: این سکوت در حمایت از تیم ملی فوتبال عجیب است

به گزارش اخبار نجوم، رئیس فدراسیون فوتبال درباره شرایط ملی پوشان در اردوی کیش توضیحاتی را اعلام کرد.

عزیزی خادم: این سکوت در حمایت از تیم ملی فوتبال عجیب است

به گزارش ، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اردوی کیش، پرواز اختصاصی و هتل مناسبی را برای تیم ملی فوتبال تدارک دیده ایم. برنامه ریزی مناسبی برای بچه ها نموده ایم. قرار بود یاری هایی از دولت دریافت کنیم. واقعا به این حمایت احتیاج داریم. بخشی از این یاری ها رسیده و امیدوارم بخش مهم و موثر آن هم به دست ما برسد، چون تیم ملی به این منابع اقتصادی احتیاج دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی چند روزی در اردوی کیش خواهد بود. امیدوارم بتوانیم تاریخ خوبی را در فوتبال کشور رقم بزنیم.

عزیزی خادم در مورد اضافه شدن کریم باقری به تیم ملی اسم کرد: در حوزه مدیریتی به باقری اختیاراتی داده ام. باقری به تیم ملی یاری خواهد نمود. او در حوزه فنی هم به سرمربی تیم ملی یاری می نماید. باقری تجربه خوبی دارد و می تواند به تیم ملی یاری کند.

او در مورد اینکه آیا حمایت های لازم از تیم ملی در این مقطع انجام شده است گفت: این سکوت در حمایت از تیم ملی عجیب است. البته خیلی از عزیزان در راه صعود به جام جهانی به ما یاری نموده و می نمایند. اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، رسانه ملی و رسانه های مختلف یاری زیادی به ما نموده اند، اما ما باید به این درک متقابل برسیم که تیم ملی به تمام افراد تعلق دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هر روز اخبار متناقضی از حضور تماشاگران در استادیوم های بحرین منتشر می گردد. رسما چیزی به ما اعلام نشده است. البته ایمان داریم که بازیکنان با انگیزه ظاهر شده و با موفقیت به ایران بازمی گردند.

عزیزی خادم در مورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال خواسته های اسکوچیچ را برآورده نموده یا خیر گفت: تا جایی که امکان داشته امکانات برای سرمربی تیم ملی فراهم شده است.

او در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت تیم ملی امیدوار است گفت: تیم ملی ایران یکی از برترین های آسیا است. تدارکات خوبی برای ملی پوشان انجام شده است. انگیزه بازیکنان و حضور لژیونر ها در تیم ملی، این بستر را فراهم نموده است تا به 4 پیروزی متوالی در راه صعود به جام جهانی امیدوار باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1095

به "عزیزی خادم: این سکوت در حمایت از تیم ملی فوتبال عجیب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی خادم: این سکوت در حمایت از تیم ملی فوتبال عجیب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید