شهیدی: مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش ارسال نشده است

به گزارش اخبار نجوم، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت که تا به امروز مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش ارسال نشده است.

شهیدی: مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش ارسال نشده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مجید شهیدی در نشستی با روسای حراست استان های دارای لیگ فزونی اظهار داشت: با عنایت به سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در بستر سامانه امید و بعلاوه سیاست های این وزارتخانه در خصوص ازسرگیری برگزاری مسابقات با حضور تماشاگران و ایجاد شادابی و نشاط در جامعه، جلساتی در کمیته امنیتی، اجتماعی وانتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و بعلاوه کمیسیون ورزشی و شورای امنیت کشور در این خصوص برگزار گردید.

وی هدف از برگزاری این نشست را اجرایی کردن ساز و کار و فرآیندهای لازم برای حضور تماشاگران در استادیوم ها و کنترل های لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله ضرورت تزریق دوز واکسن اظهار داشت.

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد: به همین دلیل اداره کل حراست این وزارتخانه ضمن حمایت از حضور تماشاگران در استادیوم ها و استقبال از این امر جلسه ای را با روسای حراست استان های دارای لیگ فزونی برگزار کرد تا تمامی موارد و ساز و کارهای اجرایی مورد آنالیز قرار گرفته ونتیجه تصمیم گیری نهایی به کمیسیون ورزشی شورای امنیت ارسال گردد.

شهیدی گفت: تا به امروز مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش و جوانان ارسال نشده، اما ضروری است مدیریت با عنایت به وجود برخی کمبودها و نواقص در زیرساخت های برخی استان ها از قبل تمهیدات و تدابیر لازم را بیاندیشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1400 بروزرسانی: 6 بهمن 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1264

به "شهیدی: مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش ارسال نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهیدی: مجوزی از ستاد ملی کرونا برای حضور تماشاگران به وزارت ورزش ارسال نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید