تور ایتالیا ارزان: سوپر کاپ ایتالیا در عربستان برگزار نمی گردد؛ سن سیرو محل تقابل اینتر و یوونتوس

به گزارش اخبار نجوم، ملاقات سوپرکاپ ایتالیا بین اینتر و یوونتوس که قرار بود در عربستان برگزار گردد، در خاک ایتالیا و در استادیوم سن سیرو انجام خواهد شد.

تور ایتالیا ارزان: سوپر کاپ ایتالیا در عربستان برگزار نمی گردد؛ سن سیرو محل تقابل اینتر و یوونتوس

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، ملاقات دو تیم یوونتوس و اینتر در جریان ملاقات سوپرکاپ ایتالیا که قرار بود در کشور عربستان برگزار گردد، در ایتالیا و در استادیوم سن سیرو برگزار خواهد شد. بنا بر ادعای نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مسئولان عربستانی نتوانسته اند طبق قراردادی که با سازمان لیگ ایتالیا داشته اند در زمان مقرر استادیوم مورد نظر ایتالیایی ها برای برگزاری مسابقه را آماده نمایند و به همین دلیل قرار است این ملاقات در خاک ایتالیا برگزار گردد. ضمن این که زمان این مسابقه نیز از 22 دسامبر به 5 ژانویه تغییر پیدا نموده است.

استادیوم سن سیرو با توجه به گنجایش بالایی که دارد برای این مسابقه انتخاب شده است. با این حال برگزاری مسابقه در تاریخ تازه بی دردسر نخواهد بود و قطعا ملاقات اینتر- بولونیا و بعلاوه یوونتوس ناپولی به تعویق خواهد افتاد.

سال گذشته هم چنین اتفاقی افتاده بود و بعد از پیشنهاد ورزات بهداشت ایتالیا به سازمان لیگ به ماندن بازیکنان در ایتالیا و برگزاری مسابقه در خاک این کشور به خاطر شرایط کرونایی، ملاقات سوپر کاپ به جای عربستان در ایتالیا برگزار شده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1191

به "تور ایتالیا ارزان: سوپر کاپ ایتالیا در عربستان برگزار نمی گردد؛ سن سیرو محل تقابل اینتر و یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: سوپر کاپ ایتالیا در عربستان برگزار نمی گردد؛ سن سیرو محل تقابل اینتر و یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید