ساخت بازسازی Dead Space به کارگردان اساسینز کرید والهالا سپرده شد

به گزارش اخبار نجوم، چند وقت پیش شایعه هایی از حضور اریک باپتیزات (Eric Baptizat)، توسعه دهنده حرفه ای یوبی سافت و کارگردان بازی اساسینز کرید، در تیم بازسازی Dead Space منتشر شد و تمامی این شایعه ها، با آپدیت صفحه لینکدین آقای باپتیزات تأیید شد. کارگردان سابق بازی اساسینز کرید، وظیفه کارگردانی بازسازی بازی Dead Space را بر عهده دارد و فرایند فراوری، تحت نظارت و کنترل او پیش می رود.

ساخت بازسازی Dead Space به کارگردان اساسینز کرید والهالا سپرده شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اریک باپتیزات سال گذشته و پس از شانزده سال کار در یوبی سافت، به استودیو موتیو (EA Motive) پیوست و برای بسیاری سؤال پیش آمد که علت چنین تغییر عظیمی، پس از سازنده سال فعالیت مؤثر چیست؟ حال می دانیم که آقای باپیتزات، یکی از کارگردان های بازسازی Dead Space است و ترک یوبی سافت، به علت پذیرش یک مقام برجسته بوده است. وی قبلا مسؤولیت کارگردانی بازی اساسینز کرید والهالا را بر عهده داشته و به اسم طراح ارشد بازی اساسینز کرید بلک فلگ هم فعالیت نموده است.

با اعلام کارگردانی بازی فضای مرده (Dead Space) به وسیله اریک باپتیزات، تعدادی از کاربران شبکه های اجتماعی به شوخی نوشتند که بازی Dead Space، پر از مراحل فرعی و برج های مختلف برای تصرف خواهد شد. خوشبختانه این شیوه ای نیست که کارگردان های بازی کار می نمایند و بعید است که تغییرات رادیکال و عجیبی را ببینیم. جالب است که تیم توسعه دهندگان بازی فضای مرده، شامل چندین توسعه دهنده پیشین شرکت یوبی سافت می گردد که ازجمله آن ها باید به تولیدنماینده ارشد بازی واچ داگز لیجن و کارگردان بازی For Honor اشاره نمود.

استودیو موتیو از توسعه دهندگان پیشین مجموعه Dead Space مانند کارگردان نسخه دوم استفاده نموده و بازسازی شماره اول، با تمام قوا پیش می رود. الکترونیک آرتز در طی چند سال اخیر، رویکردی متفاوت پیش گرفته و به انتشار بازی های داستانی رو آورده است. این ناشر آمریکایی، سرمایه گذاری زیادی روی بازسازی بازی Dead Space انجام داده و روی فروش بالای بازی تمرکز نموده است. الکترونیک آرتز به همین علت از توسعه دهندگان سابق استودیو بایوور هم دعوت نموده تا مسئله ای از بابت افراد خلاق و باتجربه، در تیم توسعه دهندگان حس نگردد.

مایک یازیان، کارگردان نسخه دوم مجموعه، هفته گذشته در مصاحبه با وب سایت بازی، از حذف المان های اضافه و قدیمی نسخه اول خبر داده بود. بر اساس صحبت های وی، بازسازی دد اسپیس از صفر اجرا شده و لحظه به لحظه بازی به وسیله موتور فراست بایت بازسازی شده است. وی در ادامه از نبود امکان انتشار بازی برای کنسول های نسل هشتم صحبت نموده و باور دارد که سخت افزار قدیمی، قادر به اجرای درست بازی به علت نورپردازی های مجزا و سایه های عمیق نیست. آن ها بعلاوه در حال کار روی یک سیستم جالب هستند که باعث می گردد تا مکان و جهت تمامی اشیاء موجود به وسیله صدای سه بعدی مشخص گردد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، بازسازی دد اسپیس را باید یک اثر کاملا تازه نامید که به داستان و محتوای اصلی پایبند است اما ابایی از تغییرات گرافیکی عظیم ندارد. کارگردان نسخه اورجینال Dead Space برای کارگردان های تازه، آرزوی موفقیت نموده و نسبت به فعالیت های اجرا شده به وسیله استودیو موتیو، هیجان زده است. نظر شما درباره بازسازی دد اسپیس چیست؟ آیا این بازی می تواند موفقیت عظیمی برای الکترونیک آرتز باشد؟

منبع: PCGamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1067

به "ساخت بازسازی Dead Space به کارگردان اساسینز کرید والهالا سپرده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت بازسازی Dead Space به کارگردان اساسینز کرید والهالا سپرده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید