رونمایی از جعبه جادویی در نیاوران

به گزارش اخبار نجوم، آیین رونمایی از کتاب جعبه جادویی به نویسندگی فرشاد حسن پور دوشنبه 19 تیر همزمان با روز ملی ادبیات بچه ها و نوجوانان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

رونمایی از جعبه جادویی در نیاوران

به گزارش خبرنگاران، آیین رونمایی از کتاب جعبه جادویی با حضور اهالی فرهنگ و ادب و فعالان حوزه تئاتر و آثار نمایشی ویژه کودک و نوجوان در سالن خزر(گوشه) این مجموعه برگزار می گردد.

کتاب جعبه جادویی شامل چهار نمایشنامه با نام های غولالو، سیرک پرماجرا، ملکه سفید و سرزمین مجازی و جعبه جادویی است که به وسیله نشر بوی کاغذ (بوکا) برای رده سنی کودک و نوجوان به چاپ رسیده است.

فرشاد حسن پور نویسنده این کتاب از سال 1384 فعالیت در تئاتر را آغاز نموده است و تجربه هایی در عرصه نویسندگی و کارگردانی نمایش برای بچه ها و نوجوانان دارد. از سال 1387 به عنوان مجری برنامه های تلویزیونی ویژه بچه ها و نوجوانان در شبکه 2 سیما آغاز به فعالیت نموده و بیش از 15 سال برای این رده سنی اجرای تلویزیونی داشته است. از مهمترین این برنامه ها می توان به عصر بخیر بچه ها، ململ، بچه های ایران، مسابقه جام نهالی و مسابقه ششمی ها اشاره نمود.

محمد میرکیانی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، احمد رمضانی، مدیر نشر بوی کاغذ (بوکا) و ... از جمله میهمانان ویژه در این مراسم هستند.

این مراسم با مشارکت نشر بوی کاغذ (بوکا) و فرهنگسرای نیاوران دوشنبه 19 تیر ساعت 17 میزبان علاقمندان به ادبیات کودک و نوجوان به ویژه حوزه نمایشنامه نویسی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1593

به "رونمایی از جعبه جادویی در نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از جعبه جادویی در نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید