رونمایی از بزرگترین مجسمه میکی ماوس در دبی

به گزارش اخبار نجوم، بزرگترین مجسمه میکی ماوس در دبی رونمایی شد

امروزه اغلب کشورها در حوزه گردشگری به خصوص در محیط زیست فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند و در تمامی نقاط جهان بسته به منابع طبیعی، محیط زیست و درجه حرارت آن منطقه اقدامات متفاوتی نیزصورت می گیرد. دبی هم در این زمینه اقدام به ساخت بزرگترین باغ گل جهان به نام باغ میراکل کرده است؛ اما خبری که این روزها از این باغ به گوش می رسد ساخت محبوب ترین کاراکتر کارتونی یعنی میکی ماوس در مجموعه میراکل می باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا ببینیم این بار شاهد چه پدیده جالب و هیجان انگیزی در این شهر توریستی عربی هستیم.

رونمایی از بزرگترین مجسمه میکی ماوس در دبی

باغ میراکل عنوان بزرگترین باغ گل دنیا را در دنیا برای خود کسب نموده است، اگر به دبی سفر کردید حتما به این باغ بروید زیرا علاوه بر گل ها و گیاهان متنوعی که در این مجموعه وجود دارد، مجسمه ای 18 متری به مناسبت نودمین تولد محبوب ترین کاراکتر کارتونی در باغ میراکل ساخته اند که برای ساخت آن تقریبا از 10 هزار گل و گیاه استفاده شده است. حتما با این تماشا این مجسمه غول پیکر در باغ گل میراکل دبی شگفت زده خواهید شد.

همکاری بین باغ میراکل و شرکت فیلمسازی والت دیزنی سبب شده تا معروفیت این باغ دو چندان گردد و بعلاوه جاذبه ای مجذوب کننده به دیگر جاذبه های شهر دبی افزوده گردد. بعلاوه علاوه بر این موارد مجسمه میکی ماوس به عنوان سومین تندیس گیاهی مرتفع دنیا در گینس به ثبت رسیده است. وزن این مجسمه به 35 تن می رسد که البته 7 تن سازه استیل هم در بنای آن و 50 تن بتن آرمه هم برای پی ریزی و استحکام آن استفاده شده است. گل هایی که برای تزئین این مجسمه 18 متری استفاده از مجموعه اطلسی های قرمز و سفید، شعمدانی های سفید و بنفشه های زرد هستند؛ که توانسته اند در کنار هم جلوه ای ویژه و تماشای ایجاد کنند.

بنیان گذار باغ گل میراکل دبی، مهندس عبدالناصر رحال در مصاحبهیی گفته است: از همکاری با شرکت والت دیزنی بسیار خرسندیم چرا که توانستیم میکی ماوس محبوب و دوست داشتنی را با استفاده از گلهای زیبا بار دیگر احیا کنیم. خیال پردازی و زیبایی به کار رفته در باغ میراکل که با استفاده از گلهای رنگارنگ ایجاد می گردد، در ترکیب با شخصیت های ماندگار دیزنی به اوج خود رسیده است که همین امر نویدبخش خلق مجسمه های (گلگون) بیشتری (از شخصیت های محبوب دیزنی لند) درآینده است.

بعلاوه در ادامه این مصاحبه، رحال از همکاری جدیدی که با گروه گروه سیتی لند خواهند داشت سخن گفته و قرار است در طی این همکاری اولین مرکز خرید الهام گرفته از طبیعت در اواخر امسال نیز در این افتتاح گردد. این مرکز خرید 326 میلیون دلاری که با نام مرکز خرید سیتی لند در دوبی افتتاح خواهد شد، پر از عجایب و تماشای های طبیعی است، تا بازدید کنندگان بتوانند علاوه خرید اوقات فراغت خوبی را نیز در آن بگذرانند.

منبع: الی گشت
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1315

به "رونمایی از بزرگترین مجسمه میکی ماوس در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بزرگترین مجسمه میکی ماوس در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید