خودروی لوکس و جدید بوگاتی تنها 20 مدل ساخته می گردد

به گزارش اخبار نجوم، شرکت بوگاتی سعی دارد اتومبیل های فوق العاده مسابقه ای خود را بیش از پیش به هواپیما ها شبیه کند. این مجموعه با ساخت آخرین اتومبیل تعداد محدود خود با عنوان Chiron Sport دنیای خودروها و هواپیما ها را به یکدیگر نزدیک تر کرد.

خودروی لوکس و جدید بوگاتی تنها 20 مدل ساخته می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرنگاران، با وجود آن که اتومبیل Bugatti Chiron Sport از موتور هواپیما و یا بال های پرواز برخوردار نیست اما شرکت سازنده با طراحی زیبا و جذاب خود توانسته خودرویی شگفت انگیز را به نمایش علاقه مندان دنیای خودرو در آورد. رئیس شرکت بوگاتی، استفان وینکلمن طی بیانیه اخیر خود درباره طراحی جدید Chiron Sports گفت: خیلی از رانندگان اتومبیل های بوگاتی در مسابقات مانند آلبرت دیوو، رابرت بنویست و بالتومور مو کاستنتینی در نیروی هوایی نیز فعالیت داشته اند در نتیجه ساخت سری اتومبیل های خاص برای آن ها برای ما یک تعهد به حساب می آید.

فراوری سری اتومبیل های ویژه برای این افراد با ساخت Bugatti Chiron Sport شروع شده است. شرکت بوگاتی اتومبیل جدید خود را با رنگ متفاوت که Gris Serpent نام دارد تزئین نموده. این رنگ که نام فرانسوی به معنی مار خاکستری دارد در دهه 1920 میلادی بر روی هواپیما ها دیده می شده است. از آن جایی که این رنگ از فرانسه می آید شرکت بوگاتی کنار چرخ های جلو را با پرچم فرانسه تزئین نموده و همچنین برای زیباتر شدن اتومبیل خطی سفید در مرکز آن قرار داده است.

به دنبال این مسائل شرکت بوگاتی اظهار داشته که نام کامل اتومبیل های خاص خود Chiron Sport Les Legendes du Ciel است. این خودروهای ویژه که در تعداد محدود فراوری می گردد موتورهای چهارگانه 8.0 لیتری 16 واتی دارند که در مجموع 1500 اسب بخار را فراوری می نماید. طبق اطلاعات شرکت سازنده گشتاور این اتومبیل ها مطابق با 1180 پوند بر فیت است و خودرو از رانش تمامی چرخ ها پشتیبانی می نماید.

این اتومبیل قدرتمند می تواند نهایت سرعت 261 مایل بر ساعت را کسب کند. شرکت بوگاتی میخواهد تنها 20 عدد از این اتومبیل ها را وارد بازار جهانی کند که قیمت آن ها از 2.88 میلیون یورو شروع می گردد. این مبلغ با 3.41 میلیون دلار مطابقت دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 667

به "خودروی لوکس و جدید بوگاتی تنها 20 مدل ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی لوکس و جدید بوگاتی تنها 20 مدل ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید