حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان از اولویت های بانک توسعه تعاون است

به گزارش اخبار نجوم، مدیر شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از سیل زدگان جنوب این استان از اولویت های این بانک بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان از اولویت های بانک توسعه تعاون است

خبرنگاران زاهدان - محمدعلی محترم در حاشیه توزیع اقلام اهدایی بانک توسعه تعاون که با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در شهرستان کنارک انجام شد گفت: همدلی صمیمانه با مردم سیل زده یک تکلیفی الهی، انسانی و سازمانی است و کمک ها، تسهیلات بانک ها و حمایت و مساعدت سازمان های دولتی می تواند نقش موثری در التیام بخشی به آسیب دیدگان و بازگرداندن آنان به زندگی عادی و همچنین ترمیم و بازسازی منطقه ها بحران زده ایفا کند.

وی با قدردانی از تلاش داوطلبانه و جهادی اقشار مختلف اجتماعی و سازمان ها و نهاد های گوناگون دولتی و خصوصی در مدیریت هر چه بهتر شرایط منطقه ها سیل زده گفت: بانک توسعه تعاون صرف نظر از تکالیف و ماموریت های قانونی خود در جهت حفظ و ایجاد اشتغال وظیفه خطیری را نیز به هنگام وقوع حوادث طبیعی در جهت تحقق مسوولیت اجتماعی بر عهده دارد.

عضو کارگروه اشتغال استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این بانک در چارچوب وظایف حرفه ای و تحقق مسوولیت اجتماعی و انسانی، همچنین به منظور فراهم نمودن شرایط و تمهیدات لازم برای کمک به خسارت دیدگان و آسیب دیدگان ناشی از سیل اخیر در استان، اقدام به آماده سازی برخی از اقلام مورد نیاز سیل زدگان کرده است.

وی اعلام نمود: امکان کمک به مردم شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان در واقع تجلی عینی از مفهوم والا و ارزشمند تعاون و نوع دوستی محسوب شده و فرصتی برای التیام بخشی درد و مصائب عزیزان هموطن این استان خواهد بود.

محترم با اشاره به شرایط سیل زدگان جنوب استان افزود: مردم از مسوولان انتظار دارند همواره منش خادمانی که نام آنان در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه شده است را سرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند و از کار کم نگذارند و خود را نوکر مردم بدانند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون سیستان و بلوچستان گفت: به همین علت از سوی این نهاد مالی و اعتباری، برخی اقلام مورد نیاز در قالب منبع نگه داری آب، کفش و برخی اقلام خوراکی تهیه و در میان سیل زدگان توزیع شد.

وی گفت: بانک توسعه تعاون با 11 شعبه در استان در حال ارائه خدمت به مردم این دیار مرزنشین است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1319

به "حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان از اولویت های بانک توسعه تعاون است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان از اولویت های بانک توسعه تعاون است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید