حسام محمودی: بازی در کلبه ای در مه قبل از بهروز شعیبی به من پیشنهاد شد

به گزارش اخبار نجوم، صبا/ ????حسام محمودی بازیگر سینما و تلوبزیون که این روزها با بازی در سریال کلبه ای در مه به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی سعید پروینی در تلویزیون حضور دارد، در مصاحبه با صبا درباره این سریال گفت: زمانی که برای اولین بار قرار به ساخت این سریال گرفته شد برای بازی در این مجموعه با من صحبت شد و حتی قرارداد هم امضا کردیم اما متاسفانه به علت اتفاقی مجبور به ترک پروژه شدم و کار دیگری را آغاز کردم. در ادامه با بهروز شعیبی برای بازی در سریال به توافق رسیدند اما با تغییر عوامل و بازیگران پروژه دوباره با من تماس گرفتند و این دفعه حضور من در کلبه ای در مه قطعی شد.

حسام محمودی: بازی در کلبه ای در مه قبل از بهروز شعیبی به من پیشنهاد شد

???? علتی که باعث شد در فیلمبرداری دوباره این سریال در این کار حضور داشته باشم علاوه بر نقش اصلی، کلیدی و حساسی که جذابیت های خاص خود را برایم داشت، احساس دینی بود که به سعید پروینی تهیه نماینده سریال داشتم به این علت که یک بار خلف وعده نموده بودم و با وجود قرارداد از پروژه جدا شده بودم.

????سام قریبیان، فرخ نعمتی، حسام محمودی، مریم بوبانی، رزیتا غفاری، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، سیاوش چراغی پور، خشایار راد و … در این مجموعه ایفای نقش می نمایند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1054

به "حسام محمودی: بازی در کلبه ای در مه قبل از بهروز شعیبی به من پیشنهاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسام محمودی: بازی در کلبه ای در مه قبل از بهروز شعیبی به من پیشنهاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید