جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور 381 دعوتنامه برگزار گردید

به گزارش اخبار نجوم، داغ ترین خبرها حکایت از این دارند که استان ساسکاچوان در 24 جولای طی جدیدترین پذیرش خود مجموعا برای 381 متقاضی اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج دعوتنامه صادر نموده است. طی این پذیرش، 277 دعوتنامه برای متقاضیانی که در زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج استان ساسکاچوان دارای پروفایل ابراز تمایل یا Expression of Interest بودند و 104 دعوتنامه هم برای متقاضیانی که در اکسپرس انتری دارای پروفایل ابراز تمایل بودند صادر نمود.

جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور 381 دعوتنامه برگزار گردید

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان شرایط کارگران ماهر را برای تین زیرمجموعه های مهاجرتی بر اساس امتیازها ارزیابی می نماید. متقاضیان باید حد اقل 60 امتیاز در زمینه هایی نظیر تحصیلات، سابقه کار و تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه به دست بیاورند.

آنها باید در یکی از 19 شغل مورد احتیاج ساسکاچوان دارای سابقه کار باشند. لازم به ذکر است زیرمجموعه اکسپرس انتری برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان با سیستم اکسپرس انتری فدرال مرتبط است؛ سیستم اکسپرس انتری فدرال اصلی ترین راستا برای افامت دائم کارگران ماهر خارجی است.

متقاضیانی که علاقه مند هستند از طرف استان ساسکاچوان انتخاب شوند باید در گام نخست پروفایل Expression of Interest جداگانه ای را در برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان ثبت نمایند. در این پروفایل هم متقاضی بر اساس عواملی نظیر تحصیلات، سابقه کار، تسلط بر زبان های انگلیسی یا فرانسه و سایر عوامل از 100 امتیاز نمره کسب می نماید.

نمره ای که در دسته کارگر ماهر بین المللی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان کسب می گردد با امتیاز سیستم جامع رتبه بندی که شرایط متقاضی را در صف انتظار اکسپرس انتری تعیین می نماید فرق دارد. آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که از طرف استان انتخاب می شوند 600 امتیاز اضافی در سیستم جامع رتبه بندی کسب می نمایند و بدین ترتیب در دور بعدی حتما برای آنها عوعتنامه صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است زیرمجموعه مشاغل مورد احتیاج خارج از سیستم اکسپرس انتری فعالیت می نماید و هدف از آن، جذب کارگران ماهر خارجی شاغل در مشاغلی است که در کانادا با کمبود نیروی کار روبرو هستند. متقاضیان دسته مهاجرتی مشاغل مورد احتیاج هم باید تمایل خود را جداگانه به برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان اعلام نمایند.

طی پذیرش های متوالی، از متقاضیانی که بالاترین امتیاز در دسته های اکسپرس انتری و مشاغل مورد احتیاج دارند دعوت می شوند تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن از طرف استان ساسکاچوان ارائه نمایند.

حد اقل امتیاز در پذیرش های 24 جولای برای هر دو زیرمجموعه مهاجرتی نسبت به پذیرش قبلی 6 امتیاز بیشتر بود؛ در پذیرش قبلی که در تاریخ 20 ژوئن برگزار گردید حد اقل امتیاز 68 بود حال آنکه این امتیاز در پذیرش 24 جولای به 74 رسید.

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان تا اینجای سال 2019 برای متقاضیان اکسپرس انتری 1004 دعوتنامه و برای متقاضیان مشاغل مورد احتیاج 1473 دعوتنامه صادر نموده است.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1106

به "جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور 381 دعوتنامه برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین پذیرش ساسکاچوان با صدور 381 دعوتنامه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید