جاه طلبی سامسونگ ادامه دارد، بروزرسانی تازه به اندرویدی ها می رسد

به گزارش اخبار نجوم، واتس اپ در حال کار بر روی قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش برای گوشی های اندرویدی است.

جاه طلبی سامسونگ ادامه دارد، بروزرسانی تازه به اندرویدی ها می رسد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، واتس اپ به روند اضافه کردن ویژگی های نو برای بهبود تجربه کاربری ادامه می دهد. آخرین مورد اضافه شده، ویژگی به اشتراک گذاری صفحه مورد انتظار است که در حال حاضر در دستگاه های اندرویدی در حال آزمایش است. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد که صفحه نمایش تلفن هوشمند خود را در حین تماس های ویدیویی با دیگران به اشتراک بگذارند و نمایش محتوا یا یاری گرفتن را آسان تر می نماید.

طبق گزارشی از WABetaInfo، قابلیت اشتراک گذاری صفحه در حال حاضر در فروشگاه Google Play برای کاربرانی که آخرین نسخه بتا (2.23.11.19) واتس اپ را نصب نموده اند در دسترس است. در حین تماس ویدیویی، نماد نوی در پایین صفحه ظاهر می گردد که به کاربران امکان می دهد اشتراک گذاری صفحه را شروع نمایند. با کلیک بر روی این نماد، یک منوی بازشو اجازه اشتراک گذاری صفحه را درخواست می نماید و به کاربران اطلاع می دهد که محتوای موجود در صفحه نمایش آنها برای دیگران در تماس قابل مشاهده خواهد بود. کاربران کنترل کاملی بر این ویژگی دارند و به راحتی می توانند با کلیک بر روی دکمه توقف اشتراک گذاری اشتراک گذاری را متوقف نمایند.

این عملکرد نو شبیه به ویژگی اشتراک گذاری زنده Google Meet است که چند سال پیش معرفی گردید و ویژگی SharePlay اپل که در دستگاه های iOS، iPadOS و macOS موجود است. انتظار می رود که ویژگی اشتراک گذاری صفحه نمایش واتس اپ برای افرادی که احتیاج به یاری یا هدایت با گوشی های هوشمند خود دارند، مانند کاربران مسن یا بچه ها، مفید باشد.

از آنجایی که واتس اپ به توسعه دامنه ویژگی های خود ادامه می دهد، این افزونه تعهد پلتفرم را برای ارائه گزینه های ارتباطی همه کاره و کاربرپسند تقویت می نماید. با به اشتراک گذاری صفحه نمایش اکنون در افق، واتس اپ میخواهد تجربه تماس ویدیویی کلی را برای کاربران اندرویدی خود بیشتر کند.

بیشتر بخوانید:

عکس | خطرناک ترین عنکبوت جهان در ایران ساکن است!

برنامه عجیب خودتعمیری سامسونگ راه اندازی شد

واتس اپ بعلاوه در حال کار بر روی معرفی احتمالی نام های کاربری و صفحه تنظیمات بازطراحی شده با هدف افزایش شخصی سازی کاربر و قابلیت استفاده رابط کاربری است. این شرکت بعلاوه ویژگی یادآوری رمز عبور را برای پشتیبان گیری رمزگذاری شده سرتاسر معرفی نموده است. علاوه بر این، ویژگی قدرتمند ویرایش پیغام به کاربران کنترل بیشتری بر مکالمات خود می دهد و تجربه پیغام رسانی یکپارچه را تضمین می نماید.

منبع: GIZMOCHINA

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 خرداد 1402 بروزرسانی: 11 خرداد 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1578

به "جاه طلبی سامسونگ ادامه دارد، بروزرسانی تازه به اندرویدی ها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاه طلبی سامسونگ ادامه دارد، بروزرسانی تازه به اندرویدی ها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید