تیم والیبال بانوان سایپا در رده چهارم آسیا نهاده شد

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، در چارچوب روز پایانی بیست و یکمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های زنان آسیا که در شهر ناخون راتچاسیما تایلند جریان دارد، امروز پنجشنبه تیم والیبال بانوان سایپا در ملاقات رده بندی به مصاف سوپریم چانبری تایلند رفت و با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

تیم والیبال بانوان سایپا در رده چهارم آسیا نهاده شد

شاگردان مریم السادات هاشمی در سه ست این مسابقه با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 19 مغلوب نماینده کشور میزبان شدند و به اسم چهارمی رقابت ها دست یافتند.

شبنم علیخانی (کاپیتان)، مهسا صابری، پوران زارع، مونا آشفته، مهسا کدخدا، سودابه باقرپور و زهرا بخشی (لیبرو) ترکیب اولیه تیم والیبال بانوان سایپا در این ملاقات را تشکیل دادند.

سایپا که به اسم قهرمان لیگ برتر والیبال بانوان در رقابت های باشگاه های آسیا شرکت داشت در مجموع برگزارکننده 6 ملاقات بود و با دو برد و چهار شکست همراه با اسم چهارمی به کار خود خاتمه داد.

در چارچوب رقابت های والیبال بانوان باشگاه های آسیا و پیش از ملاقات تیم های سایپا و سوپریم چانبری، تیم های ژتیزو قزاقستان در ملاقات با چاکو موچو فیلیپین در سه گیم متوالی و با نتایج 25 بر 14، 25 بر 11 و 25 پیروز شد و به اسم پنجم دست یافت.

فینال بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال بانوان باشگاه های آسیا امروز میان دو تیم آلتای قزاقستان و ناخون راتچاسیما تایلند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1157

به "تیم والیبال بانوان سایپا در رده چهارم آسیا نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم والیبال بانوان سایپا در رده چهارم آسیا نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید