تکمیل بزرگراه شمال ـ جنوب و خط ریلی اردبیل در اولویت ویژه نهاده شد

به گزارش اخبار نجوم، استاندار اردبیل گفت: اجرای پروژه های زیربنایی با هدف تکمیل بزرگراه شمال - جنوب، خط ریلی اردبیل در اولویت نهاده شد.

تکمیل بزرگراه شمال ـ جنوب و خط ریلی اردبیل در اولویت ویژه نهاده شد

سید حامد عاملی می گوید: تدوین و تهیه برنامه های توسعه و پیشرفت استان در محورهای مختلف علمی و واقع بینانه در دستور کار است که در این زمینه تعیین شده که در پی یک برنامه جامع و مدون هستیم و درصدد هستیم با اولویت بخش های مختلف در استان شاهد اجرای یک برنامه میان مدت و بلند مدت باشیم.

استاندار اردبیل صبح امروز در ملاقات با مسئولان استان اردبیل گفت: اردبیل از لحاظ تنگ نظری ها و برنامه های مقطعی با مسائل اساسی روبرو است و در این زمینه باید نسبت به تسهیل امور و تدوین برنامه مدون استان اقدام گردد تا بتوانیم اجرای طرح های پیشران در استان و شهرستان ها را برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان با سرعت بیشتری حرکت داد و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم.

به گفته او، اولویت اجرای پروژه های زیربنایی با هدف تکمیل بزرگراه شمال - جنوب، خط ریلی اردبیل و تکمیل زیرساخت های صنعت هوایی استان است تا بتوانیم گام های جدی در توسعه بخش صنعتی و لجستیکی برداریم و گام های اساسی و هدفمند را برای توسعه استان با تقویت های زیرساخت های لازم برداریم.

عاملی گفت: بهره گیری از ظرفیت شهرک های صنعتی استان و منطقه های ویژه مالی با تمهیدات به عمل آمده جزو اولویت های اساسی است که در این زمینه درصدد هستیم دغدغه سرمایه گذاران را رفع نموده و طرح های اشتغال زایی را به خوبی اجرایی کنیم.

او می گوید: بهره برداری از طرح های گلخانه ای و حوزه کشاورزی پایاب سد خداآفرین سبب افزایش توان فراوری و فرصت های اشتغال زایی تا چهار برابر شده و در این زمینه تقویت زیرساخت های صنعت گردشگری مبنای کار قرار گرفته ولی در هر حال باید با ایجاد امکانات گردشگری به جذب توریسم یاری کنیم و شاهد رونق و ثروت افزایی حوزه گردشگری برای استان باشیم.

استاندار اردبیل گفت: تقویت صنایع تبدیلی در استان اردبیل جزو اولویت های اساسی است و باید کوشش های ارزشمند در استخراج و اکتشاف معادن فلزی در استان انجام یابد.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مرداد 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1447

به "تکمیل بزرگراه شمال ـ جنوب و خط ریلی اردبیل در اولویت ویژه نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل بزرگراه شمال ـ جنوب و خط ریلی اردبیل در اولویت ویژه نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید