فراوری لباس های دوچرخه سواری با قابلیت مدیریت گرما

به گزارش اخبار نجوم، Q 36.5 یکی از شرکت های فعال در حوزه محصولات ورزشی است که سابقه طولانی در فراوری لباس های دوچرخه سواری دارد.

فراوری لباس های دوچرخه سواری با قابلیت مدیریت گرما

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، Q36.5 یکی از شرکت های فعال در حوزه محصولات ورزشی است که سابقه طولانی در فراوری لباس های دوچرخه سواری دارد. این شرکت با استفاده از گرافن لباس هایی فراوری نموده است که امکان مدیریت گرما را در طول مسابقه و تمرینات دارد و به خنک شدن دوچرخه سوار یاری شایانی می نماید.

Q36.5 لباس های دوچرخه سواری با گرافن را روانه بازار کرد. این شرکت که فراوریکننده لباس های دوچرخه سواری پیشرفته است، خط فراوریی از پیراهن های دوچرخه سواری را راه اندازی نموده است که گرافن را در پارچه ادغام می نماید.

گفته می گردد که خط فراوری Clima Jersey از پارچه پلی استری آغشته به گرافن ساخته شده است و از ویژگی های رسانایی و اتلاف گرما گرافن برای مدیریت گرما در لباس استفاده می نماید و به کاربر یاری می نماید در طول تمرینات و رقابت های سخت و نفس گیر خنک و خشک بماند.

این لباس دوچرخه سواری نانویی تنها 105 گرم، وزن دارد، Q36.5 می گوید که این پیراهن از پیشرفته ترین فناوری بهره مند است.

این اولین بار نیست که از گرافن برای فراوری منسوجات ورزشی استفاده شده است، مواد پیشرفته گرافن ورسارین نیز در حال فراوری چنین لباس هایی است. این گروه مهندسی پیشرفته مستقر در استاورتون مدت هاست در حال فراوری محصولات بافته شده با گرافن است و در این جهت، قراردادهای مختلفی را به امضا رسانده است که از توافق نامه توسعه محصول با وزارت دفاع گرفته تا ماسک های صورت، از جمله فعالیت های ورسارین بوده است. این شرکت در مرحله بعد فعالیت های خود، طیف وسیعی از کالاهای ورزشی را در دستور کار فراوری قرار داده است. اولین لباس های فراوری شده با گرافن قرار است در این ماه تحویل مشتریان داده شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1411

به "فراوری لباس های دوچرخه سواری با قابلیت مدیریت گرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری لباس های دوچرخه سواری با قابلیت مدیریت گرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید