کوشش کتاب فروشی های فرانسه برای تعطیل نشدن

به گزارش اخبار نجوم، با توجه به شروع قرنطینه چهارهفته ای در فرانسه، نویسندگان، کتاب فروش ها و ناشران فرانسوی از دولت می خواهند مانع ادامه فعالیت کتاب فروشی ها نشود.

کوشش کتاب فروشی های فرانسه برای تعطیل نشدن

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاردین، روز چهارشنبه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه از اجرای دومین قرنطینه سراسری فرانسه از نیمه شب پنج شنبه اطلاع داد.

این تصمیم با هدف ایجاد توقف در رشد آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور اتخاذ شده است.

با اجرای دومین قرنطینه سراسری در فرانسه، تمامی کسب و کارهای غیرضروری از جمله رستوران ها تعطیل خواهد بود.

اما با اعلام خبر اجرای قرنطینه، انجمن ناشران فرانسه (SNE)، انجمن کتاب فروشان فرانسه (SLF) و انجمن نویسندگان فرانسه (CPE) در قالب یک بیانیه مشترک از دولت خواستند فعالیت کتاب فروشی ها در دوران قرنطینه همچون داروخانه ها و سوپرمارکت ها ادامه داشته باشد.

بیش از سه هزار کتاب فروشی مستقل در فرانسه وجود دارد.

در زمان اجرای نخستین قرنطینه سراسری در فرانسه، کتاب فروشی ها تعطیل شدند و بسیاری از این فروشگاه ها به منظور حفظ امنیت کارکنان و خریداران، سیستم فروش آنلاین را هم لغو کردند.

روز چهارشنبه، شکسپیر و ملازمان که یکی از مشهورترین کتاب فروشی های پاریس به شمار می رود اعلام نمود از ماه مارس تا به امروز با کاهش 80 درصدی فروش روبرو شده و از مردم خواست تا در این دوران سخت از این فروشگاه حمایت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 583

به "کوشش کتاب فروشی های فرانسه برای تعطیل نشدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش کتاب فروشی های فرانسه برای تعطیل نشدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید