تصمیم نهایی اینتر در خصوص ستاره ایتالیایی

به گزارش اخبار نجوم، اینتر میخواهد قرارداد استفانو سنسی، هافک ایتالیایی را دائمی نموده و 25 میلیون یورو به ساسولو پرداخت کند.

تصمیم نهایی اینتر در خصوص ستاره ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اینتر در فصل جاری مسائل فراوانی را از تعدد بازیکنان مصدومش تجربه کرد و سنسی بی شک یکی از مهم ترین آنها بود. استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی می تواند این هفته در تمرینات دوباره حضور یابد و اخبار حاکی از آن است مدیران نراتزوری تصمیم گرفته اند که گزینه خرید این بازیکن را فعالی نموده و انتقال او از ساسولو را دائمی نمایند.

کوریره دلااسپوورت مدعی شد که این هافبک 24 ساله بعد از جلسات تمرینی شخصی علائم مثبتی را نشان داده و اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند در بازی اینتر در لیگ اروپا برابر ختافه روی نیمکت قرار گیرد.

علیرغم شروعی فوق العاده و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامیر، در ادامه استفانو سنسی بخش زیادی از بازی های فصل جاری را از دست داد و بدون او اینتر دچار افت محسوسی شد. علیرغم تردید در خصوص شرایط فیزیکی، اینتر تصمیم گرفته قرارداد سنسی را دائمی نموده و بند 25 میلیون یورویی را به ساسولو پرداخت کند. سنسی در اوایل فصل بقدری خوب کار کرد که اخباری در خصوص تمایل بارسلونا به رقابت با اینتر برای خرید این بازیکن نیز منتشر شد، اما مصدومیت های متوالی باعث شد او تقریبا بیشتر بازی های مهم فصل را از دست بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 381

به "تصمیم نهایی اینتر در خصوص ستاره ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم نهایی اینتر در خصوص ستاره ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید