تور فرانسه: تصاویر تازه منتشر شده از بخش شگفت انگیز ابرقهرمانان دیزنی لند پاریس

به گزارش اخبار نجوم، قرار است شرکت دیزنی لند از سال 2021 بخش های تازه را به دیزنی پاریس اضافه کند که اخیرا تصاویری از یکی از این بخش ها منتشر شده است.

تور فرانسه: تصاویر تازه منتشر شده از بخش شگفت انگیز ابرقهرمانان دیزنی لند پاریس

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

دیزنی لند پاریس اخیرا تصاویری منتشر نموده است که در واقع به علاقه مندان نشان می دهد از بخش شگفت انگیز این شهر بازی که در آینده افتتاح خواهد شد، چه انتظاری باید داشته باشند.

این شهربازی که در شرق پاریس واقع شده است، کوشش نموده است تا شخصیت های کارتونی را به جهانی واقعی بیاورد. بعلاوه ترن های هوایی و اجراهای زنده ای هم برنامه ریزی شده اند که در به واقعیت پیوستن این ایده نقش مهمی دارند.

تصویر تازه که از این جاذبه تفریحی منتشر شده است، مرد عنکبوتی را نشان می دهد که در بالای یک ساختمان ایستاده و بچه ها از تماشا این ابر قهرمانان لذت می برند.

مسئولین دیزنی لند ادعا می نمایند بخش تازه این شهربازی این امکان را برای بازدیدنمایندگان فراهم می نماید که بتوانند به شیوه ای متفاوت با این قهرمانان روبرو شوند، از هنرهای خارق العاده پزشک غریبه تا مبارزه مرد عنکبوتی با نیروی جاذبه زمین.

بازدیدنمایندگان بعلاوه این امکان را دارند که از نزدیک با تکنولوژی پیم که مربوط به نانوتکنولوژی است، مرد آهنین، کاپیتان خارق العاده، پلنگ سیاه و کاپیتان آمریکا روبرو شوند.

بخش تازه شامل یک ترن هوایی جالب هم هست که به نوعی جاذبه تفریحی جذابی تلقی می گردد، چون بازدیدنمایندگان می توانند در آن با مرد آهنین و دیگر انتقام جویان همراه شوند.

بعلاوه از تابستان آینده برنامه تابستان خارق العاده با ابرقهرمانان باز خواهد شد و بازدیدنمایندگان می توانند با کاپیتان آمریکا، مرد عنکبوتی، ارباب ستاره ها و بیوه سیاه رو در رو شوند.

اما فقط بخش شهربازی نیست که دستخوش این تغییرات می گردد. هتل دیزنی نیویورک در پاریس هم مشمول این تغییرات است و به عنوان هتل دیزنی نیویورک- هنر خارق العاده، آغاز به کار خواهد نمود و با هنر تصاویر، نمایی از انتقام جویان جهان را به مهمانان نشان خواهد داد.

در ماه های اخیر دیزنی اعلام نموده بود که 2 میلیارد دلار در دیزنی پاریس سرمایه گذاری خواهد نمود.

شرکت دیزنی در سال گذشته مسئولیت کامل دیزنی پاریس را به عهده گرفته و امروز این شهربازی پر بازدیدترین شهربازی اروپا است. تغییرات و توسعه تازه در دیزنی پاریس در سه بخش با عناوین عجایب، یخ زده و جنگ ستاره ها در این شهربازی آغاز به کار خواهند کرد. این سه بخش به مرور و به نوبت راه اندازی می شوند و اولین آن ها در سال 2021 به بهره برداری خواهد رسید.

دیزنی لند پاریس در زمینی به وسعت 2230 هکتار در شرق پاریس بنا شده و بنابر گزارش مسئولین آن در سال 2016 تنها نیمی از شهربازی فعال بوده است.

هفته گذشته دیزنی لند با انتشار تصاویری، بخشی از قسمتی به نام دیو و دلبر را به علاقه مندان نشان داد که به طرز عجیبی شبیه شخصیت های کارتونی زنده است.

این بخش قرار است در دیزنی لند توکیو و در بخشی به نام داستان مسحورنماینده در سال 2020 افتتاح گردد و تصاویری هم که اخیرا از این مجموعه منتشر شده، به این علت است که مردم بدانند چه انتظاری باید از آن داشته باشند.

داستان دیو و دلبر به علت وجود تکنولوژی های تازه انیمیشنی توانسته است بسیار شبیه به واقعی در این مجموعه ایجاد گردد و این حس را در بازدیدنمایندگان ایجاد کند که در فضای فیلم قرار دارند.

منبع: کجارو / dailymail.co.uk
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1305

به "تور فرانسه: تصاویر تازه منتشر شده از بخش شگفت انگیز ابرقهرمانان دیزنی لند پاریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: تصاویر تازه منتشر شده از بخش شگفت انگیز ابرقهرمانان دیزنی لند پاریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید