تردد بین استانی 5.3 درصد کاهش یافت

به گزارش اخبار نجوم، تهران(پانا)- به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها شرایط تردد در جاده های شمالی را روان و ترافیک ورودی به تهران را سنگین است همچنین تردد در محورهای برون شهری نسبت به شبانه روز گذشته 5.3 درصد افزایش یافته است.

تردد بین استانی 5.3 درصد کاهش یافت

به گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه ها، آخرین شرایط جوی از بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های اردبیل، زنجان و قزوین و بارش باران در بعضی از محورهای استان های گیلان و مازندران خبر می دهد.

آخرین شرایط محورهای شمالی نیز نشان دهنده تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) است.

آزادراه قزوین - رشت بارانی و محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره و محور شهریار - تهران محدوده زرنان خبر می دهد.

هم چنین براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و 272 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، 5.3 درصد کاهش تردد نسبت به روز قبل ثبت شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 682

به "تردد بین استانی 5.3 درصد کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد بین استانی 5.3 درصد کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید