بلاتکلیفی خریداران اراضی در سازمان حفاظت املاک اراضی آستان قدس رضوی

به گزارش اخبار نجوم، شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از دیر رسیدگی کردن به پرونده زمین های خریداری شده در سازمان حفاظت املاک اراضی آستان قدس رضوی گلایه کرد.

بلاتکلیفی خریداران اراضی در سازمان حفاظت املاک اراضی آستان قدس رضوی

عده ای از شهروندان مشهدی که اقدام به خرید زمین در منطقه 7 کرده اند با مشکل اخذ مجوز از سازمان حفاظت املاک اراضی آستان قدس رضوی روبرو شده اند و با ارسال پیغامی از دیر رسیدگی کردن به این موضوع گلایه کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیغام شهروند خبرنگار

باسلام و وقت بخیر، اینجانب حدود دو سال است که قطعه زمینی درمنطقه 7 شهرداری مشهد خریداری کردم و برای گرفتن مجوز آستان قدس رضوی قسمت حفاظت املاک واراضی آستان قدس رضوی رفتم. اما تا الان هیچ گونه مجوزی و یا جواب قانع نماینده ای ندادند و فقط امروز و فردا می نمایند. بنده مستاجرمی باشم واین زمین را خریداری کرده ام که خانه بسازم و از مستاجری راحت شوم، اما پس از حدود دوسال هنوز هیچ جواب قانع نماینده ای به اینجانب ندادند. حقیقتا خسته شدم وبالاخره به شما ارجاع می دهم تا شما این موضوع را از مسئولان پیگیری کنید. البته از این قبیل پرونده ها زیاد است که همواره امروز و فردا می نمایند خواهش عاجزانه دارم محبت کنیددرحق من و دیگر ارباب رجوع ها که حق مان را بگیریم و این مورد را رسانه ای کنید. ارباب رجوعی که با هزار بدبختی و قسط زمینی خریده تا خانه بسازد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران مراجعه کنید

خبرنگاران شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1485

به "بلاتکلیفی خریداران اراضی در سازمان حفاظت املاک اراضی آستان قدس رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی خریداران اراضی در سازمان حفاظت املاک اراضی آستان قدس رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید