اکبرنژاد: محدودیت زمانی مانع محک زدن کشتی گیران در میادین مختلف شد

به گزارش اخبار نجوم، تقی اکبرنژاد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور درخصوص رقابت های جهانی صربستان توضیحاتی را اعلام کرد.

اکبرنژاد: محدودیت زمانی مانع محک زدن کشتی گیران در میادین مختلف شد

به گزارش ، به نقل از رادیو ورزش؛ تقی اکبرنژاد سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور در ارتباطی زنده با برنامه دنیا ورزش (کشتی) کاری از گروه مسابقات درباره رقابت های دنیای صربستان گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار بود در تاریخ 20 مرداد مسابقات سراسری برگزار و افراد شاخص را به اردو دعوت کنیم. اما متاسفانه محدودیت ها و شرایط کرونایی این اجازه را به ما نداد. در تاریخ 2 مهر ماه مسابقات را با تعداد 50 نفر از 10 استان و با حضور کشتی گیران جام دنیا پهلوان تختی، جوانان و چهره های شاخص برگزار کردیم. مسابقات خوبی بود و تیم مورد نظر انتخاب شد. از 6 روز آینده هم در 2 اردوی 12 روزه تا اعزام مسابقات شرکت خواهیم کرد.

اکبرنژاد از نحوه برگزاری مسابقات انتخابی گفت: ما اگر زمان زیادی تا برگزاری مسابقات داشتیم، کشتی گیران را در میادین مختلف آنالیز می کردیم. ولی با توجه به مدت زمان 36 روزه، برگزاری 2 اردوی 12 روزه، ریکاوری و استراحت، امکان محک زدن بیشتر کشتی گیران از ما سلب شد.کشتی گیرانی که در طول مسابقات شرکت کردند همه از افراد شناخته شده هستند. سایر افراد هم جز ستاره های کشتی ما در مسابقات گذشته بودند. من فکر می کنم نفرات دعوت شده از قابلیت های خوبی برخوردار و شانس بالایی را دارند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید کشور با اشاره به امکان حضور تعدادی از کشتی گیران بعد از مسابقات دنیای نروژ در ترکیب تیم امید اسم کرد: در ابتدا قصدمان این بود که پس از بازگشت کشتی گیران در وزن هایی که خلا داریم از این نفرات استفاده کنیم. بعد از جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم که به آنان استراحت داده و پشتوانه های این جوانان را قوی تر کنیم. فعلا با همین نفرات به مسابقات خواهیم رفت. امیدوارم که نتایج خوبی را رقم بزنیم.

لازم به ذکر است رقابت های کشتی امید (زیر 23 سال) قهرمانی دنیا روز های 10 تا 16 آبان ماه در شهر بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1136

به "اکبرنژاد: محدودیت زمانی مانع محک زدن کشتی گیران در میادین مختلف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرنژاد: محدودیت زمانی مانع محک زدن کشتی گیران در میادین مختلف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید