تور ارزان اروپا: اولین سفر یک هیئت مجلس اروپا به تایوان

به گزارش اخبار نجوم، اولین سفر یک هیئت از مجلس اروپا به تایوان با استقبال مقامات این جزیره همراه شده که در پی مشروعیت دهی به خود در عرصه بین المللی و کوشش برای جدایی از چین است.

تور ارزان اروپا: اولین سفر یک هیئت مجلس اروپا به تایوان

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تایوان امروز (چهارشنبه) از سفر اولین هیئت مجلس اروپا به این جزیره استقبال کرد و با مهم خواندن این سفر، آن را حرکتی در راستای تقویت روابط با اروپا درخلال تشدید تنش میان تایپه و پکن دانست.

وزارت خارجه تایوان در بیانیه ای بیان کرد: این هیئت اولین هیئت رسمی در تاریخ است که از طرف مجلس اروپا به تایوان اعزام می گردد.

این هیئت به ریاست رافائل گلاکسمن، عضو فرانسوی مجلس اروپا درباره تهدیدات پیچیده ازجمله حملات سایبری و دروغ پراکنی تبادل نظر خواهد نمود.

دفتر ریاست تایوان نیز در بیانیه ای اعلام نموده که مقامات تجربیات خود در مواجهه با چالش هایی مانند نفوذ خارجی را در اختیار این هیئت قرار خواهند داد.

این درحالی است که وانگ یی، وزیر خارجه چین در نشست گروه 20 در رم تاکید نمود که تایوان آینده ای جز پیوستن به چین نخواهد داشت.

وانگ گفت: تاریخ و واقعیت های حقوقی مربوط به چین واحد چالش ناپذیر است و پیشرفت جمعیت 1.4 میلیارد نفری چین برای ترویج اتحاد صلح آمیز با کشور مادری تغییر ناپذیر است.

در بیانیه وانگ آمده بود: کشورهایی که از روی عمد و نیت پیشنهادات خود را به وسیله تایوان مطرح می نمایند، هزینه این کار را خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1205

به "تور ارزان اروپا: اولین سفر یک هیئت مجلس اروپا به تایوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: اولین سفر یک هیئت مجلس اروپا به تایوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید