امکان درخواست کاشت نهال در منازل شهروندان در سامانه 137

به گزارش اخبار نجوم، رییس سامانه مدیریت شهری 137 از فعال شدن موضوع کاشت نهال در منازل شهروندان تهرانی در نرم افزار سامانه 137 از یکم دیماه تا یکم اسفندماه امسال اطلاع داد.

امکان درخواست کاشت نهال در منازل شهروندان در سامانه 137

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی؛ حمیدرضا نصریان رییس سامانه مدیریت شهری 137 با اعلام این خبر گفت: طرح فراگیر کاشت نهال در منازل از تاریخ یکم دی ماه لغایت یکم اسفند ماه قابل اجرا می باشد و آغاز کاشت نهال، براساس اولویت های ثبت درخواست شهروندان است.

وی با اشاره به این موضوع که اکیپ های مراجعه کننده به درب منازل شامل یک کارشناس مجرب، کارگر ماهر و ادوات لازم می باشد گفت: اکیپ های کاشت نهال همراه با کارت شناسایی و براساس درخواست های شهروندان اعزام می شوند و راسا مراجعه ای نخواهند داشت.

رئیس سامانه مدیریت شهری 137 مطرح کرد: تعداد نهال های تحویلی و قابل کاشت در هر منزل با توجه به وسعت باغچه و نظر کارشناس حداکثر 4 اصله است و اقدامی در مورد محوطه سازی، طراحی، کاشت باغچه و خاکریزی انجام نمی شود.

نصریان در ادامه اضافه نمود: نوع و گونه نهال ها شامل نهال های متعارف شهری و بعضی اقلام مثمر نظیر انجیر، خرمالو، سیب و گلابی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 743

به "امکان درخواست کاشت نهال در منازل شهروندان در سامانه 137" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان درخواست کاشت نهال در منازل شهروندان در سامانه 137"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید