اعتراف به 8 فقره کلاهبرداری

به گزارش اخبار نجوم، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی از دستگیری 2 کلاهبردار و کشف 8 فقره کلاهبرداری با ترفند فروش تلفن همراه قلابی اطلاع داد.

اعتراف به 8 فقره کلاهبرداری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی بیان داشت: تعدادی از شهروندان طی تماس تلفنی با پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران در اظهارات مشابهی اعلام کردند، تعدادی افراد که دارای لهجه و گویش خاصی هستند، به صورت باندی در محدوده خیابان های جمهوری و حافظ گوش های تقلبی را به جای گوشی های اصیل به افراد عبوری می فروشند.

وی بیان نمود: با دریافت گزارش های مردمی، تحقیقات کارآگاهان شروع و به دست آمد، کلاهبرداران با انجام مانور های متقلبانه در حالی که معمولاً یک یا دو نفر آن ها به عنوان فروشنده گوشی و دو یا سه نفر از آنان در نقش خریدار، وارد عمل شده و با بیان کلمات و جملات ترغیب نماینده ای از جمله اینکه ارزش گوشی بالاتر از قیمت فروش می باشد، من خریدارم، گوشی را به من بدهید و... با فریب و حیله گری گوشی های تقلبی را به قیمت گوشی اصل به شهروندان می فروشند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تکمیل تحقیقات پلیسی همچنین به دست آمد در صورت اعتراض شهروندان، اعضای باند این باند از شهروندان زورگیری می نمایند، ادامه داد: در مراقبت های ویژه پلیسی، کارآگاهان پیروز شدند 2 تن از اعضای این باند را شناسایی نمایند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: با هماهنگی های قضائی هر دو متهم که در حال پرسه زنی در اطراف خیابان بودند، دستگیر و پس از انتقال به پایگاه هشتم به 8 فقره کلاهبرداری به همین شیوه معترف شدند.

سرهنگ عزیر خانی با بیان اینکه که کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را یک میلیارد ریال برآورد نموده اند، توضیح داد: با کوشش کارآگاهان، کلیه مال باختگان شناسایی و در نهایت، متهمان با قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آنالیز های تکمیلی در این رابطه همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 912

به "اعتراف به 8 فقره کلاهبرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراف به 8 فقره کلاهبرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید