آرمات: به نظر کارشناسان احترام می گذارم، اولویت تدابیر من در تیم ملی نوجوانان موفقیت است

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: نظر تمام کارشناسان محترم است، اما نمی توان تمام نظرات را در زمین اجرا کرد.

آرمات: به نظر کارشناسان احترام می گذارم، اولویت تدابیر من در تیم ملی نوجوانان موفقیت است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگار، مسعود آرمات، سرمربی تیم نوجوانان ایران پس از این پیروزی 3 بر صفر برابر تیم ملی والیبال جمهوری چک در رقابت های والیبال نوجوانان دنیا، اظهار کرد: تیم جمهوری چک نایب قهرمان اروپا بود و اگر به آن ها فرصت پیدا می دادیم ما را اذیت می کرد، چون خیلی حساب شده بازی می نمایند. از بازی قبلی تا این بازی روی نقاط ضعف و وقت حریف کار نموده بودیم و خوشبختانه بازیکنان تمام موارد مدنظر کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردند و توانستیم تیم حریف را از جریان بازی خارج کنیم.

آرمات اضافه کرد: بازیکنان ایران در ست اول کمی با احتیاط بازی کردند و اگر بازنده می شدیم کار برای ما سخت می شد. در ادامه فرایند رو به رشدی داشتیم و به خوبی در ست های بعدی برنده شدیم. به شاگردانم گفته بودم که آغاز بازی برای ما خیلی مهم است و خوشبختانه در نهایت توانستیم به هدف خود برسیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اینکه در ست های دوم و سوم پیروزی ایران خیلی زود قطعی شده بود، بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده نکرد، توضیح داد: از طرح این سوال تعجب می کنم. در رده نوجوانان اگر اختلاف 7-8 امتیاز هم باشد کار تمام شده نیست، چون خطا های زیادی از بازیکنان رخ می دهد. اگر ذخیره ها را به زمین می آوردم و می باختیم آیا از من ایراد نمی گرفتند که چرا این کار را نموده ام؟ نظر تمام کارشناسان محترم است، اما نمی توان تمام نظرات را در زمین اجرا کرد. ما باید در پی کسب نتیجه برای تیم باشیم و به همین دلیل کوشش می کنیم.

آرمات درمورد دلایل پیروزی راحت در ست های دوم و سوم، گفت: قرار بود ما مقابل جمهوری چک سرویس ریسکی نزنیم و با کنترل پیش برویم. خوشبختانه بازیکنان تمام نکات مدنظر کادر فنی را اجرا کردند و به آن ها ثابت شد که اگر به کادر فنی اعتماد نمایند به نتیجه می رسند.

او درخصوص بازی بعدی تیمش مقابل آرژانتین گفت: این برد را فراموش می کنیم. باید آرژانتین را بررسی کنیم. چند بازی آن ها را دیده ایم و تمرکز ما از حالا روی حریف بعدی است. باید آرژانتین را شکست دهیم و به جمع 4 تیم برتر برسیم که نتیجه خیلی خوبی است.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران با بیان اینکه با کمبود بازی های رسمی روبرو بودیم، مقدار هماهنگی شاگردانش را رضایت بخش دانست و گفت:اگر این مسابقات یک ماه دیگر هم طول بکشد قول می دهم همه ما را تحسین نمایند، چون روز به روز بهتر می شویم. برای مثال تیم های اروپایی در مسابقات قاره ای حضور داشتند و حدود 2 سال است که با هم تمرین می نمایند، اما ما فقط حدود یک ماه است که به ترکیب نهایی رسیده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1101

به "آرمات: به نظر کارشناسان احترام می گذارم، اولویت تدابیر من در تیم ملی نوجوانان موفقیت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمات: به نظر کارشناسان احترام می گذارم، اولویت تدابیر من در تیم ملی نوجوانان موفقیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید