آب کانال ها در ونیز شفاف و تمیز شدند ، قرنطینه ناشی از کرونا چطور به محیط زیست یاری می نماید؟

به گزارش اخبار نجوم، سال گذشته سال سختی برای مردم ونیز بود که ابتدا با سیل های عجیب روبرو شدند و در ادامه با کرونا دست و پنجه نرم کردند. از 18 مارس، منطقه ونتو، جایی که ونیز در آن واقع شده است، بیش از 3200 مورد مثبت و نزدیک به 100 مرگ کرونایی را ثبت کرد. اما در حالی که این منطقه همچنان در قرنطینه به سر می برد اتفاق جالبی در شهر اتفاق افتاده است. برای اولین بار پس از مدت ها، کانال های ونیز کاملاً شفاف و حیات وحش به آب ها باز گشته است.

آب کانال ها در ونیز شفاف و تمیز شدند ، قرنطینه ناشی از کرونا چطور به محیط زیست یاری می نماید؟

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

دریافت 3 MB

خبرنگاران - هرچه مردم بیشتر در داخل خانه و خارج از آبراه ها بمانند، تأثیرات فعالیت روزانه خود را بر محیط زیست می بینند. ونیز به طور متوسط 26 تا 30 میلیون نفر جهانگرد در سال دارد. ماه مارس به طور معمول شروع فصل جهانگردی است، و افراد با کشتی های عظیم کروز مسافرت می نمایند و از تاکسی های آبی خصوصی، کشتی های عمومی و گوندولا استفاده می نمایند تا جهت خود را به پیش ببرند.

به اینها، ترافیک قایق های محلی، که شامل آمبولانس ها، پلیس و قایق های شخصی نیز می گردد اضافه کنید و تصور کنید که چقدر شلوغ می گردد. تمام این ترافیک ها باعث می گردد که رسوب موجود کانال ها در آب حل شده و ظاهر تیره و تار به آب ببخشد. این فعالیت همچنین اجازه نمی دهد تا ماهی ها و دیگر گونه های دریایی به درستی شنا نمایند.

اما اکنون تصاویری که از ونیز منتشر می گردد، نشان می دهد که تنها در چند هفته کوتاه، طبیعت دوباره در حال بازسازی خود است. ماهی ها و قوهای فراوانی در حال شنا در کانال ها می باشند.

منبع : mymodernmet

منبع: چمدان
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 266

به "آب کانال ها در ونیز شفاف و تمیز شدند ، قرنطینه ناشی از کرونا چطور به محیط زیست یاری می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب کانال ها در ونیز شفاف و تمیز شدند ، قرنطینه ناشی از کرونا چطور به محیط زیست یاری می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید