گیتی پسند، پیروزِ جنگ ستارگان در اصفهان

به گزارش اخبار نجوم، خبرنگاران/اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه های کشور گیتی پسند در دیاری حساس و مهم به یک پیروزی پرگل و ارزشمند مقابل کراپ الوند رسید.

گیتی پسند، پیروزِ جنگ ستارگان در اصفهان

رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاههای کشور امروز (یکشنبه 25-مهرماه) در شهرهای مختلف آغاز شد.

در اصفهان و از ساعت 16:30 تیم فوتسال گیتی پسند در استادیوم خالی از تماشاگر میزبان کراپ الوند بود.

اسامی بازیکنان تیم گیتی پسند اصفهان:

علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، محمدرضا سنگ سفیدی، سعید احمدعباسی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، طه مرتضوی، مهدی کریمی، میثم خیام، مسعود یوسف، مهدی مهدی خانی وبهزاد رسولی.

سرمربی: محمد کشاورز

اسامی تیم کراپ الوند ایرانیان:

مهدی جاوید، مهران علیقدر، بهزاد عظیمی، مسلم اولادقباد، محمد شجری، مسلم رستمی ها، علی عابدین، سعید افشاری، محمد نجف زلفی، امیرحسین رسولی، سینا پرکاس و امیرحسین الوندی.

سرمربی: جواد اصغری مقدم

داوران :

ابراهیم محرابی افشار، مهدی طاهری، جواد دهقان و علیرضا حسن زاده

دو تیم با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارند، آغاز بسیار خوبی داشتند و در از همان ابتدا سعی در گردش توپ و رسیدن به دروازه یکدیگر داشتند و بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار داده بودند.

در دقابق ابتدایی بازی سعید احمد عباسی ستاره میدان بود و فشار زیادی روی دروازه کراپ ایجاد کرد و در چند موقعیت نیز دروازه بان الوندی ها موجب باز شدن دروازه اش شد و در سوی دیگر نیز سپهر محمدی با درخشش خود مانع گلزنی شاگردان اصغری مقدم شد، اما در نهایت تسلیم تکنیک احمدعباسی شد تا این ملاقات با نتیجه یک بر صفر به سود گیتی پسند به سرانجام برسد.

نیمه دوم با اندیشه هجومی وارد زمین شدند و در دقایق ابتدایی این گیتی پسند بود که با حرکت زیبای فرهاد توکلی و ضربه روی خط علی اصغر حسن زاده به گل دوم تیمش رسید. در ادامه باز هم حملات شاگردان محمد کشاورز بیشتر بود تا در جدال تفکرات دو بازیکن قدیمی و خوش فکر ملی پوش فوتسال کشورمان که راهنمایی دو تیم گیتی پسند و کراپ را در دست دارند، کشاورز فزونی داشته باشد.

در دقیقه 6 نیمه دوم توپ ربایی گیتی پسندیها و پاس زیبای احمدعباسی که خودش نیز در موقعیت گل نیز قرار داشت به علی اصغر حسن زاده گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

خوشحالی شاگردان کشاورز در ادامه با سرانجام یافتن خطای تیمی، تیمش آنها را وادار به انجام بازی محتاطانه ای کرد؛ چرا که با هر خطا توپ برای کراپی ها در نقطه پنالتی دوم قرار می گرفت.

در دقیقه 8 نیمه دوم فشار زیاد کراپ نتیجه بخش بود و علی عابدی توانست دروازه گیتی پسند را باز کند تا اختلاف کمتر گردد، یک دقیقه بعد کراپی ها باز هم به گل رسیدند، محرابی افشار این گل را به علت آنکه قبل ورود توپ به دروازه سوت زده بود، مردود اعلام شد.

در ادامه و در ضد حمله مهدی کریمی برای گیتی پسند گل چهارم را به ثمر رساند تا دوباره اختلاف به عدد 3 برسد.

در دقیقه 12 نیمه دوم با انجام خطای تیمی گیتی پسند، کراپ الوند از روی نقطه پنالتی دوم صاحب یک ضربه آزاد مستقیم شد که پنالتی جاوید به وسیله سپهر محمدی مهار شد. شاگردان اصغری مقدم در دقیقه 14 نیمه دوم باز هم صاحب یک پنالتی شدند که با درخشش دوباره سپهر محمدی این بار ضربه بهزاد عظیمی مهار شد و در ضد حمله نیز احمدعباسی با یک ضربه برگردان توپ را به کنار دروازه فرستاد.

حساسیت بازی در ادامه موجب شد تا گیتی پسندیها مرتکب خطای تیمی دیگری شوند تا سومین پنالتی برای کراپ گرفته گردد، جاوید باز هم در دوئل با سپهر محمدی مغلوب گردید و این ضربه نیز بی نتیجه ماند.

در 3 دقیقه سرانجامی بازی شاگردان کراپ الوند پنج نفره دروازه گیتی پسند و سپهر محمدی را مورد حمله خود قرار دادند که در یکی از حملات خود سپهر محمدی پس از آنکه توپ را مهار کرد توپ را سمت دروازه خالی کراپ فرستاد که اولین گل محمدی و پنجمین گل گیتی پسند را رقم زد.

در دقیقه 16 نیمه دوم مسلم اولادقباد در یک ضد حمله سریع گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

حسن زاده در ثانیه های سرانجامی با زدن گلی دیگر علاوه بر هتریک خود گل ششم تیمش را نیز وارد دروازه کراپ کرد.

حاشیه های این ملاقات:

- با توجه به حساسیت بازی آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال در سالن مسابقه حضور داشت.

- محمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال نیز دیگر مهمان ویژه این ملاقات بود.

- پیش از آغاز بازی از ابراهیم محرابی افشار داور ایرانی حاضر در جام جهانی و محمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1186

به "گیتی پسند، پیروزِ جنگ ستارگان در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند، پیروزِ جنگ ستارگان در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید