کلانتری: گفتند فجر بی حاشیه است و اشتباهات داوری برای آن اشکال ندارد، بازی در زمین خراب پارس ما را آزار داد

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی فجر سپاسی شیراز معتقد است چون زردپوشان بی حاشیه هستند، داوران بی تجربه ای برای دیدارهای آنها انتخاب می شود.

کلانتری: گفتند فجر بی حاشیه است و اشتباهات داوری برای آن اشکال ندارد، بازی در زمین خراب پارس ما را آزار داد

علی اصغر کلانتری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره انتها نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال گفت: خدا را شکر با کمک مجموعه باشگاه فجر و بازیکنان باغیرت، نتایج خوبی گرفتیم و جایگاه خوبی در جدول داریم. البته توقع ما خیلی بیشتر از این بود و دوست داشتیم 34 یا 35 امتیاز بگیریم. با این حال فاصله چهار امتیازی با صدر جدول هم بد نیست. غیبت بازیکنان سرباز و مصدوم باعث شد در هشت بازی فقط 15 بازیکن داشته باشیم.

وی ضمن اشاره به مشکل فجر سپاسی شیراز در استفاده از سربازان گفت: بازیکنان سرباز ما اجازه نداشتند که این مشکل قبل از هفته هفدهم حل شد. این فصل که به انتها رسید و امیدوارم از این بازیکنان از فصل آینده استفاده کنیم. زمانی که به فجر آمدم، تیم در رتبه سیزدهم جدول حضور داشت. خیلی ها فکر نمی کردند این تیم بازی های زیبایی ارائه کند و مدعی صعود به لیگ برتر شود. باید جایگزین های خوبی برای بازیکنانی که از تیم جدا شده اند، انتخاب کنیم، چون در نیم فصل دوم کارمان سخت است.

سرمربی فجر سپاسی شیراز با تمجید از شاگردانش گفت: بازیکنان سختکوش و تاکتیک پذیری داریم و با وجود اینکه فشار روی حدود 13 بازیکن وجود داشت، بسیار روان بازی می کردیم، به خصوص در دیدارهای خارج از خانه. بیشتر زمین ها شرایط مساعدی داشتند و نگرانی نیم فصل اول ما، زیاد بودن تساوی ها در دیدارهای خانگی بود. ما بازی های خود را روی زمین انجام می دهیم و زمین ورزشگاه پارس شیراز ما را آزار داد. باید در نیم فصل دوم درباره این مسئله فکری کنیم. کیفیت بازی ها نسبت به سال های گذشته پایین تر بود و لیگ برتر هم کیفیت چندانی نداشت، اما لیگ یک به مرور زمان بهتر شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

کلانتری در مورد عملکرد داوران در نیم فصل اول مسابقات به خبرنگاران گفت: داوران جوان بودند و بیشتر آنها از لیگ دسته دوم آمده بودند. آنها اشتباهاتی داشتند که این بابت متضرر شدیم. بسکمک از داوران برای اولین بار در لیگ دسته اول، بازی تیم ما را سوت زدند، چون گفتند فجر تیمی بی حاشیه است و اگر داوران اشتباه کنند، اشکال ندارد! ان شاءالله این داوران باتجربه تر شده باشند و کمتر اشتباه کنند. یک سوت آنها باعث تغییر آینده یک تیم می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد جهت پیش روی فجری ها برای تحقق صعود به لیگ برتر فوتبال شرح داد: کار خیلی سختی داریم که همه در استان باید دست به دست هم بدهند تا کار بزرگی انجام شود. کل استان فارس باید کمک کنند و بازیکنان ما هم 30 درصد قضیه هستند. اواسط نیم فصل اول از مسئولان تقاضا کردم که به خاطر خرابی زمین پارس، چند بازی ما در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار شود تا ورزشگاه پارس شیراز زیر کشت برود. زمین دستغیب هم خیلی کیفیت خوبی ندارد و مشابه ورزشگاه شهید وطنی است. ما به هر مسئولی رو زدیم و آنها با مدیران سازمان لیگ صحبت کردند که آنها با این موضوع موافقت نکردند.

سرمربی فجر سپاسی شیراز با ابراز تأسف از برگزاری بازی ها در ورزشگاه خانگی نساجی گفت: زمین قائمشهر مانند موکت است، اما اجازه برگزاری بازی در ورزشگاه شهید دستغیب را ندادند. ورزشگاه خانگی نساجی خراب تر از دستغیب است. بازی در زمین ما برای تیم های مقابل خیلی راحت است که برای ما سختی دارد. ما روی زمین بازی می کنیم و برای این موضوع به زمین باکیفیت نیاز داریم. زمین تیم های خارج از استان بسیار خوب بود و ما هم بسکمک از دیدارها را بردیم. امیدوارم این مشکل برطرف شود و چند بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 846

به "کلانتری: گفتند فجر بی حاشیه است و اشتباهات داوری برای آن اشکال ندارد، بازی در زمین خراب پارس ما را آزار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلانتری: گفتند فجر بی حاشیه است و اشتباهات داوری برای آن اشکال ندارد، بازی در زمین خراب پارس ما را آزار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید