کدام مدافع یحیی قربانی خرید فرشاد فرجی می شود؟

به گزارش اخبار نجوم، محمد انصاری بعد از دومین مصدومیت شدید که منجربه انجام عمل جراحی شد دیگر نتوانست به روز های خوبش برگردد و حالا که به مرز آمادگی برای بازی کردن رسیده هم جایی در تفکرات یحیی گل محمدی ندارد.

کدام مدافع یحیی قربانی خرید فرشاد فرجی می شود؟

انصاری پیش از شروع فصل در لیست خروج قرمز ها قرار داشت، اما جدایی خلیل زاده و نادری و نیاز مبرم پرسپولیس به بازیکن دو پست مدافع میانی و چپ باعث شد با جدایی وی مخالفت شود، چراکه توانایی بازی در هر دو پست را دارد. با این حال گل محمدی در مسابقات اخیر از علی شجاعی به عنوان مدافع چپ ذخیره و کنعانی به عنوان مدافع میانی ذخیره استفاده کرده و نشان داده که همچنان علاقه ای به میدان دادن به مدافع محجوب تیمش ندارد.

حالا بار دیگر بحث احتمال جدایی این بازیکن مطرح شده است، چراکه یحیی به طور جدی خواستار جذب فرجی از تیم پدیده مشهد شده و این یعنی فرصت برای بازی کردن انصاری کمتر از قبل خواهد شد.

پیگیری ها نشان می دهد درصورت قطعی شدن حضور فرجی در پرسپولیس احتمال جدایی انصاری بالا خواهد بود.

جالب اینکه شایعه شده وی هم ممکن است مانند آرمان رمضانی سر از تیم رقیب درآورد، با این حال ظاهرا او علاقه ای به انجام یک انتقال جنجالی ندارد و ترجیح می دهد به تیمی دیگر برود. گفته می شود یکی از تیم های لیگ برتر به طور جدی خواستار جذب انصاری شده و او نیز پاسخ به این پیشنهاد را منوط به تعیین شدن شرایط جذب فرجی کرده است.

فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 851

به "کدام مدافع یحیی قربانی خرید فرشاد فرجی می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام مدافع یحیی قربانی خرید فرشاد فرجی می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید