چیدمان آپارتمان 70 متری به همراه پلان با طراحی جوان پسند

به گزارش اخبار نجوم، چیدمان آپارتمان کوچک به شکلی که هم ساده باشد و هم لوکس و زیبا پروژه بسیار لذت بخشی است. چیدمان آپارتمان 70 متری برای زوج های جوان شاید یک مسئله پچیده باشد، خصوصا برای زوج های ایرانی که معمولا علاقه زیادی به استفاده از وسایل و مبلمان زیاد در منزل دارند. اما اگر واقع بین باشیم، 70 متر فضای کافی برای قرار دادن دو دست مبلمان در کنار میز ناهارخوری در اختیار ما قرار نمی دهد. بنابراین اگر دوست دارید فضای منزل تان راحت و دلباز دیده گردد، باید از مبلمان کمتر استفاده نموده و چیدمانی ساده داشته باشید. در این مطلب با طراحی داخلی دو آپارتمان 70 متری آشنا خواهید شد که علی رغم سادگی، از دکوراسیون لوکس و شاد با رنگ های جذاب بهره می برند. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چیدمان آپارتمان 70 متری به همراه پلان با طراحی جوان پسند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

اولین آپارتمان متراژی کمتر از 70 متر دارید. متراژ دقیق این آپارتمان زیبا 66.7 متر بوده و دارای پلانی L است. این خانه به شکل پلان باز طراحی شده طوریکه اتاق های اصلی خانه به یکدیگر متصل هستند. هال نشیمن با یک مبل راحتی سبز رنگ سکشنال طراحی شده که می توان آنرا به شکل های متنوع کنار هم قرار داد. میز جلو مبلی چوبی نشیمن نیز با اینکه بسیار کوچک است، اما بخاطر طراحی جالب، توجهات را به سمت خود جلب می نماید. در فاصله کمی از مبل و میز، میز تلویزیون زمینی ساده و سفید رنگ قرار گرفته که با تلویزیون ال ایی دی یکدست سیاه، تضاد جالبی ایجاد نموده است. نکته جالب در خصوص این بخش، دیوار تکسچردار پشت تلویزیون است که جذابیت این قسمت را دوچندان نموده است.

محدوده اتاق نشیمن و آشپزخانه در چیدمان آپارتمان 70 متری معمولا کنار هم یا چسبیده به هم قرار می گیرند. در اینجا این دو اتاق توسط یک میز ناهارخوری چهار نفره بسیار کوچک و زیبا از هم جدا می شوند. توجه داشته باشید که مبل راحتی برای اینکه خیلی به آشپزخانه نزدیک نباشد، به سمت تلویزیون کشیده شده است. آشپزخانه اما دارای میز اپن نیست، نقش میز اپن را همان ناهارخوری چهار نفره ایفا می نماید. این کار باعث شده رفت و آمد در خانه راحت تر بوده باشد و همچنین خانه دلبازتر و جادارتر دیده گردد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

درست بالای میز ناهارخوری دو عدد لامپ آویز مدرن و بسیار زیبا به رنگ سفید آویزان شده اند که به خوبی فضای روی میز را روشن نموده و همچنین به صورت دیداری مرز آشپزخانه با اتاق نشیمن و ناهارخوری را معین می نماید.

در سمت دیگر نشیمن، یک فضای دنج و عالی برای کتابخانه درنظر گرفته شده است. قرار دادن یک میز و جایگاه، این فضا را به یک اتاق کار بسیار جمع و جور و شیک تبدیل نموده است. در این فضا می توانید با آرامش کامل به مطالعه یا کار با لپ تاپ و تبلت بپردازید.

راهروی ورودی خانه کاملا به اتاق نشیمن و آشپزخانه دید دارد، به عبارت دیگر به محض ورود هال نشیمن اولین چیزی است که جلب توجه می نماید. از این رو سعی شده کابینت های ذخیره سازی کفش و لباس در راهرو، مشابه کابینت های آشپزخانه باشد. پس از راهروی ورودی، یک راهروی باریک دیگر، سرویس بهداشتی، حمام و اتاق خواب مستر را در دسترس قرار می دهد.

چیدمان آپارتمان 30 متری | دو نمونه بسیار زیبا بهمراه پلان

حمام و سرویس بهداشتی با تم سیاه و سفید طراحی شده اند. کاسه توالت فرنگی، شیر آب، حوله گرم کن و فریم پنجره ها به رنگ مسئله ای بوده و باقی وسایل به رنگ سفید هستند.

چیدمان آپارتمان 70 متری دوم مشابه نمونه اول از وسایل ساده و پلان باز استفاده می نماید. اما تم رنگ این خانه به مراتب از خانه بالا تیره تر است. تم تیره برای مواقعی که خانه در طول روز نور خوبی دریافت می نماید، فضایی خارق العاده ایجاد خواهد نمود. پلان این خانه مربعی شکل بوده و متراژی برابر با 66 متر دارد. در اتاق نشیمن فقط یک عدد مبل راحتی بنفش رنگ مخملی زیبا قرار گرفته است. پشت این قسمت، آشپزخانه قرار گرفته است که با کابینت های مشکی و قهوه ای تزیین شده است.

طرح آپارتمان 80 متری بهمراه پلان سه بعدی و چیدمان کامل

اتاق خواب توسط یک پارتیشن شیشه ای از نشیمن جدا می گردد. برای ورود به اتاق خواب می توان از هر دو طرف استفاده کرد. پارتیشن های شیشه ای با عبور نور، فضای خانه را جادار و دلباز نشان می دهد. درون اتاق خواب نیز یک عدد حمام و سرویس بهداشتی مجزا قرار گرفته است. چسبیده به دیوار اتاق خواب، اتاق پرو خانه با فضای کافی برای نگهداری تمام پوشاک مجلسی و مهم جای کافی دارد.

دیزاین آپارتمان 90 متری در انواع یک و دو خوابه بهمراه پلان

در چیدمان آپارتمان 70 متری معمولا از یک سرویس بهداشتی و یک حمام استفاده می گردد اما در اینجا از هر کدام دو عدد طراحی شده است. اما سرویس بهداشتی و حمام نیز در نوع خود بسیار زیبا و مردن طراحی شده است. تم رنگی این محیط هم مانند تمام خانه تاریک و تیره است. اما نورپردازی این محیط تیره بقدری خاص و زیباست که اول از همه چیز جلب توجه می نماید. آینه گرد ال ایی دار، نقش بسزایی در مدرن نشان دادن دیزاین سرویس بهداشتی دارد. اما حضور کاشی ها مشکی در کنار کاسه روشویی و توالت فرنگی مشکی رنگ باعث نشده این فضای کوچک گرفته و نازیبا دیده گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 759

به "چیدمان آپارتمان 70 متری به همراه پلان با طراحی جوان پسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان آپارتمان 70 متری به همراه پلان با طراحی جوان پسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید