چاره ای جز پیروزی نداریم، بازیکنان تراکتور هم قسم شده اند

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، حمید عبداللهی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و الشارجه در امارات گفت: تا اینجای مسابقات با تمام وجود کوشش کردیم و فردا هم با تمام وجود برای صعود کوشش خواهیم کرد.

چاره ای جز پیروزی نداریم، بازیکنان تراکتور هم قسم شده اند

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ تراکت ارزان بهارستان از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

مربی تیم فوتبال تراکتور با اشاره به اینکه تیمش راهی جز برد ندارد، اضافه نمود: در تمام مسابقات روی کار خودمان تمرکز می کنیم و فردا نیز کوشش خواهیم کرد حریف را شکست دهیم. برای رسیدن به هدفمان بازیکنان تراکتور هم قسم شده اند.

وی سپس در مورد حریف تراکتور در بازی فردا گفت: به تیم شارجه بابت صعود از مرحله گروهی تبریک می گویم. در این مدت کوشش کردیم بر روی کار خودمان تمرکز کنیم.

وی ادامه داد: بازی کردن در فاصله سه روز یک بار، کار سختی بود و فشار زیادی به بازیکنان تیم ها آورد. ما فقط فرصت تمرکز بر روی ریکاوری را داشتیم و با تمام وجود کوشش کردیم. فردا هم با تمام وجود برای صعود کوشش خواهیم کرد. فردا با تفکری جدید و تغییرات مقابل شارجه به میدان می رویم.

عبدالهی اضافه نمود: به بازیکنان مان ایمان کامل داریم. فردا با تمرکز بالا قطعاً برای پیروزی به میدان می رویم. در بازی نخست مان در این مسابقات سه گل زدیم و در بقیه بازی ها بیشتر بر روی کارهای دفاعی متمرکز شدیم و در همه بازی ها هم فرصت گلزنی داشتیم.

ملاقات دو تیم تراکتور و شارجه امارات در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های جام باشگاه های آسیا از ساعت 22:30 فردا پنج شنبه در شهر شارجه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 939

به "چاره ای جز پیروزی نداریم، بازیکنان تراکتور هم قسم شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاره ای جز پیروزی نداریم، بازیکنان تراکتور هم قسم شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید