پیشنهاد 40 میلیاردی از قطر برای ستاره پرسپولیس؟ ، واکنش پرسپولیسی ها به پیشنهاد بازیکن ملی پوش

به گزارش اخبار نجوم، باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال تمدید قرارداد احمد نوراللهی است که این بازیکن با پیشنهادی بالا از یک تیم قطری روبرو شده است.

پیشنهاد 40 میلیاردی از قطر برای ستاره پرسپولیس؟ ، واکنش پرسپولیسی ها به پیشنهاد بازیکن ملی پوش

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از اهداف مهم باشگاه پرسپولیس در بحث تمدید قراردادهای بازیکنان این تیم، مذاکره و جلب رضایت احمد نوراللهی هافبک تاثیرگذار سرخپوشان است.

هافبک پرسپولیس در یکی، دو ماه گذشته با وجود اصرار باشگاه به مذاکره، هنوز به صورت مستقیم صحبتی با مدیران باشگاه پرسپولیس نداشته است. حتی شنیده می گردد نوراللهی پیشنهادی حدود 40 میلیارد تومانی از یک باشگاه قطری دارد و این موضوع را به اطلاع مدیران باشگاه پرسپولیس رسانده است. موضوعی که چندی پیش ابراهیم شکوری نیز در نشست خبری خود به آن اشاره نمود و گفت: بعضی از بازیکنان ما پیشنهاد 40 - 50 میلیاردی دارند که کار تمدید قراردادها را سخت می نماید.

با وجود پیشنهاد بالای تیم قطری اما گفته می گردد نوراللهی علاقه مند به تمدید قرارداد با پرسپولیس است و به طور غیر مستقیم و به وسیله یک مدیر برنامه پیشنهادی سه تا چهار برابر قرارداد قبلی اش داده که با مخالفت اولیه مدیران پرسپولیس روبرو شده است.

پرسپولیسی ها معتقدند در صورت افزایش چشمگیر قرارداد یک بازیکن، همدلی و یکدلی این تیم از بین خواهد رفت و کار برای تمدید قرارداد و جذب سایر بازیکنان سخت خواهد شد. با این وجود باشگاه پرسپولیس میخواهد یکی از بالاترین پیشنهادات خود را به نوراللهی برای تمدید قرارداد ارائه دهد.

مدیران پرسپولیس که تا به امروز مذاکره مستقیمی با نوراللهی نداشته اند، تصمیم دارند بحث تمدید قرارداد را بعد از دربی روز آدینه دنبال نموده و امیدوارند رضایت هافبک سرخپوشان را برای تمدید قرارداد جلب نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 957

به "پیشنهاد 40 میلیاردی از قطر برای ستاره پرسپولیس؟ ، واکنش پرسپولیسی ها به پیشنهاد بازیکن ملی پوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 40 میلیاردی از قطر برای ستاره پرسپولیس؟ ، واکنش پرسپولیسی ها به پیشنهاد بازیکن ملی پوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید