مک پرو 2022 شاید با پردازنده اینتل Ice Lake Xeon W، 3300 عرضه گردد

به گزارش اخبار نجوم، نسل نو مک پرو که در سال 2022 از آن رونمایی خواهد شد گویا دارای پردازنده اینتل Ice Lake Xeon W-3300 است. این اطلاعات نو به وسیله یکی از افشاگران اطلاعات اینتل منتشر شده است که تا به امروز اطلاعات درستی را درباره پردازنده های Xeon اینتل منتشر نموده است.

مک پرو 2022 شاید با پردازنده اینتل Ice Lake Xeon W، 3300 عرضه گردد

انتظار می رود که اینتل از پردازنده Xeon W-3300 به زودی رونمایی کند و آنالیز های اجرا شده نشان می دهند که در نسخه بتای Xcode 13 نشان هایی از پردازنده های نو Ice Lake اینتل وجود دارد. اینتل درباره این پردازنده نو می گوید که این تراشه دارای قدرت پردازشی، امنیت و بازدهی بیشتری است و دارای هوش مصنوعی داخلی است تا بتواند کار های مربوط به این زمینه را به شکل بهتر و سریع تری انجام دهد.

پردازنده های Ice Lake استفاده شده در مک پرو می توانند تا 38 هسته پردازشی و 76 رشته داشته باشند و پردازنده Xeon W-3775 رده بالاترین پردازنده اینتل در این خانواده است. این پردازنده دارای 57 مگابایت حافظه کش و سرعت کلاک 4.0 گیگاهرتز است.

با توجه به اینکه اپل در حال جایگزین کردن پردازنده های اینتل با تراشه های اپل سیلیکون است، این شرکت هم اکنون در حال توسعه تراشه اپل سیلیکون برای مک پرو است. با این وجود تحلیلگر نشریه بلومبرگ Mark Gurman گفته است که اپل می خواهد مک پرو اینتل را هم به روز رسانی کند.

شایعه های منتشر شده نشان می دهند که اپل در حال توسعه نسخه نوی از مک پرو است که مقدار ی آن نصف مدل کنونی این دستگاه است و انتظار می رود که این مدل دارای تراشه اپل سیلیکون باشد. بعلاوه اپل در حال توسعه نسخه به روز شده از مدل کنونی مک پرو با پردازنده اینتل است.

مک پرو با پردازنده اینتل Ice Lake W-3300 به احتمال زیاد آخرین مکی است که اپل با پردازنده اینتل عرضه خواهد نمود. همان گونه که می دانید اپل در حال جایگزین کردن پردازنده های اینتل به کار رفته در مک ها با تراشه اپل سیلیکون است و این شرکت تا به امروز در نسل نو آی مک، مک بوک پرو، مک مینی و مک بوک ایر از تراشه اپل سیلیکون استفاده نموده است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1072

به "مک پرو 2022 شاید با پردازنده اینتل Ice Lake Xeon W، 3300 عرضه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک پرو 2022 شاید با پردازنده اینتل Ice Lake Xeon W، 3300 عرضه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید