موهایی براق، ابریشمی و سالم فقط با یک روغن

به گزارش اخبار نجوم، داشتن موهایی براق و سالم خواسته همه خانم ها است زیرا استفاده بیش از مقدار از رنگ مو و وسایل حرارتی موهای خانم ها را بعد از مدتی بسیار خشک و ناسالم می نماید.

موهایی براق، ابریشمی و سالم فقط با یک روغن

موهایی سالم با روغن آرگان برای شما مثل یک معجزه عمل می نماید. روغن آرگان یک محصول همه کاره و طبیعی است که از درخت آرگان مراکشی مشتق شده است و برای بهبود سلامت پوست سر و آبرسانی به موهای شما عالی است. همراه مجله اینترنتی دلتا باشید.

موهایی سالم با روغن آرگان

2 تا 5 قطره روغن را در دستان خود بمالید تا گرم گردد. برای استفاده از روغن آرگان فقط با چند قطره آغاز کنید. میزان بیشتر باعث می گردد موهای شما را سنگین کند.

دست هایتان را به هم بمالید تا روغن در هر دو کف دست پخش گردد و گرم گردد که باعث می گردد روغن راحت تر پخش گردد و در موهایتان نفوذ کند.

دستان خود را از میان موهای مرطوب و تازه شسته شده عبور دهید. هنگامی که هر دودست آغشته به روغن شد، انگشتان خود را بین موهای خود شانه کنید تا محصول پخش گردد. سعی کنید موهای خود را از خاتمه آغاز کنید و به سمت ریشه های خود بپوشانید. ازآنجایی که موهای شما تازه شسته شده است، روغن آرگان جایگزین روغن های طبیعی شما می گردد و به موهای شما یاری می نماید تا براق و صاف به نظر برسند.

این ایده خوبی است اگر متوجه وزشدن موها شدید و می خواهید آنها را از بین ببرید. اگر فقط از میزان کمی روغن آرگان بهره ببرید، به افزایش موج و حجم طبیعی موهایتان یاری می نماید.

روغن را روی پوست سرخود ماساژ دهید تا خشکی پوست از بین برود. اگر می خواهید پوست سر خود را آبرسانی کنید، پس از استفاده از روغن آرگان، انگشتان خود را با حرکات دایره ای روی پوست سر خود بمالید. ماساژ پوست سر تضمین می نماید که روغن آرگان به عمق پوست سر شما نفوذ می نماید که در درمان شوره سر یا خارش سر مفید است.

ممکن است چندین هفته یا چند ماه طول بکشد تا متوجه نتایج قابل توجهی شوید.

اگر پوست سر بسیار چربی دارید، روغن را حدود 2/5 سانتی متر از ریشه خود بمالید تا از چرب شدن بیش از حد موها جلوگیری کنید.

روغن آرگان را 2 تا 3 بار در هفته بمالید تا موهایتان ابریشمی و صاف بماند. این روغن معمولاً موهای شما را برای حداقل 2 تا 3 روز براق نگه می دارد. این به این علت است که روغن بسیار غلیظ به عمق موهای شما نفوذ می نماید که به نرم نگه داشتن موهای شما یاری می نماید.

اگر موهای شما بیش از حد شکننده یا آسیب دیده است، ممکن است موهای شما به روغن بیشتری احتیاج داشته باشد. در این مورد، استفاده از روغن آرگان هر روز اشکالی ندارد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب جوان شدن با این چای شگفت انگیز را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1529

به "موهایی براق، ابریشمی و سالم فقط با یک روغن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موهایی براق، ابریشمی و سالم فقط با یک روغن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید