موزه بطری های شیشه ای یکی از موزه های دیدنی پاتایا است

به گزارش اخبار نجوم، جاذبه ها/ براساس خبر و گزارش های بدست رسیده، موزه بطری های شیشه ای یکی از موزه های دیدنی پاتایا است.

موزه بطری های شیشه ای یکی از موزه های دیدنی پاتایا است

در موزه بطری های شیشه ای تایلند خبری از اشیای تاریخی نیست بلکه آنچه سبب معروفیت این مکان شده، هنر و خلاقیت است. در این موزه هزاران بطری شیشه ای وجود دارد که در داخل آنها کالاهایی تماشای و زیبا بچشم میخورند. موزه بطری های شیشه ای پاتایا دارای سه اتاق است که سراسر هر سه آنها پر شده با بطری هایی منحصر بفرد. شاید تماشا بطری های شیشه ای داستانهایی مانند ماجرای رابینسون را در ذهنتان زنده کند ولی در داخل این بطری ها خبری از نامه نیست بلکه سازندگان خلاق موزه بطری های شیشه ای پاتایا، ماکت های کوچکی از منطقه ها تماشای تایلند و بعضی شهرهای معروف جهان را ساخته و داخل این بطری های شیشه ای جایشان داده اند.

کوشش شده تا نمونه ای مینیاتوری و چند بعدی از جاذبه های مشهور در معرض دید بازدیدکنندگان قرار بگیرد. البته نباید ناگفته بماند که داخل بسیاری از این بطری های شیشه ای مجسمه بودا قرار گرفته است و اغلب اشیای موجود در داخل بطری ها با استفاده از چوب ساخته شده اند. جالب است بدانید که بعضی از بطری های موجود در این موزه ابعاد بزرگی دارند و مانند آنچه در تصاویر می بینید، کوچک نیستند و همین موضوع نیز برای گردشگران جالب است.

منبع: همگردی
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1601

به "موزه بطری های شیشه ای یکی از موزه های دیدنی پاتایا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه بطری های شیشه ای یکی از موزه های دیدنی پاتایا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید