علیپور در رده ششم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش اخبار نجوم، مهاجم سرخپوشان پرسپولیس در رده ششم برترین بازیکنان دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نهاده شد.

علیپور در رده ششم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا

با تور مالزی عید 99 از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به وسیله حساب کاربری رسمی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شبکه اجتماعی توئیتر، بازیکنان برتر دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کرد که براین اساس کارلوس ادواردو، هافبک برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان که در پیروزی 3 بر صفر این تیم برابر العین امارات هت تریک کرد و 24 پاس سالم به هم تیمی هاش داد با کسب 9.4 امتیاز بهترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

در لیست هشت نفره بازیکنان برتر هفته لیگ قهرمانان آسیا، علی علیپور، مهاجم پرسپولیس که به مانند بازی رفت در بازی برگشت برابر الاهلی هم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و گل اول تیمش را در پیروزی 3 بر یک سرخپوشان برابر نماینده عربستان به ثمر رساند، با کسب 7.5 امتیاز در صندلی ششم این فهرست جای دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 65

به "علیپور در رده ششم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور در رده ششم برترین بازیکنان هفته لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید