طارمی پاس گل داد و گلزنی کرد، مهدی بهترین بازیکن زمین شد

به گزارش اخبار نجوم، به گزارش خبرنگاران، در یکی از بازی های هفته سی ام لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم فوتبال پورتو به مصاف تیم فامالیسائو رفت که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود پورتو پایان یافت. این مسابقه تحت تاثیر درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو قرار داشت.

طارمی پاس گل داد و گلزنی کرد، مهدی بهترین بازیکن زمین شد

گل نخست پورتو در دقیقه 8 توسط مارتینز با پاس گل طارمی وارد دروازه حریف شد. طارمی سپس در دقیقه 60 برای پورتو پنالتی گرفت و یک دقیقه بعد خودش این پنالتی را به گل دوم پورتو تبدیل کرد. مارکو گروویچ در دقیقه 76 پیروز شد سومین و آخرین گل پورتو در این مسابقه را به ثمر برساند.

لحظه رخ دادن پنالتی روی طارمی

طارمی در دقیقه 81 جای خود را به موسی ماره گا داد. او در نهایت به عنوان بهترین بازیکن ملاقات پورتو با فامالیسائو هم انتخاب شد تا نشان بدهد در این برد چه تاثیر زیادی داشته است.

طارمی که بعد از بازی برگشت با چلسی انگلیس در لیگ قهرمانان اروپا انگیزه زیادی دارد، با گلزنی در بازی شب گذشته تعداد گل های خود در لیگ پرتغال را به عدد 13 افزایش داد.

در جدول گلزنان لیگ پرتغال سفروویچ از بنفیکا با 18، گونکالوس از اسپورتینگ با 17 و گونزالز از توندلا با 13 گل بالاتر از طارمی هستند و مهاجم ایران هنوز این شانس را دارد تا در چهار هفته پایانی به عنوان آقای گلی هم دست یابد.

شادی گل طارمی

در جدول لیگ پرتغال هم اسپورتینگ با یک بازی کمتر و 73 امتیاز در رده نخست قرار گرفته است و پورتو با 70 امتیاز نزدیکترین تعقیب کننده صدرنشین است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 952

به "طارمی پاس گل داد و گلزنی کرد، مهدی بهترین بازیکن زمین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی پاس گل داد و گلزنی کرد، مهدی بهترین بازیکن زمین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید