شرایط پیش فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا اعلام شد؛ قیمت و مشخصات محصول

به گزارش اخبار نجوم، شرایط پیش فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا از سوی این شرکت اعلام شد. قیمت خودرو، شرایط پرداخت و کدهای طرح فروش این شاسی بلند هفت نفره را بخوانید.

شرایط پیش فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا اعلام شد؛ قیمت و مشخصات محصول

خبرنگاران - صنایع خودروسازی ایلیا شرایط پیش فروش دایون Y7 را اعلام نمود. بنابر این اعلام، شاسی بلند آفرودی دایون Y7 با قیمت قطعی به صورت پیش فروش نقدی عرضه می گردد.

قیمت قطعی دایون Y7 در کدهای فروش مختلف در هر دو رنگ سفید و مشکی یک میلیارد و 998 میلیون تومان اعلام شده است.

در حال حاضر شرایط فروش خودروها در صنایع خودروسازی ایلیا در طرح های متنوع نقدی و اقساطی، به صورت شرایط تحویل 30 و 75 روز کاری اجرایی می گردد.

خودروسازی ایلیا در شرایط فروش آورده است: مدت زمان گارانتی خودروها سه سال یا صد هزار کیلومتر است. متقاضی خرید مکلف است کلیه وجوه پرداختی را به یکی از حساب های اعلام شده از سوی شرکت صنایع خودروسازی ایلیا واریز کند. در صورت رعایت نکرن موضوع گفته شده، شرکت هیچگونه تعهد و مسئولیتی در برابر متقاضی نخواهد داشت.

شاسی بلند هفت نفره دایون Y7 دو دیفرانسیل (4WD) از موتور 2.4 لیتری با کد 4K22D4T استفاده می نماید که باز هم متعلق به برند میتسوبیشی است. این موتور توربو 215 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار می دهد. یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک هم مثل مدل Y5 وظیفه انتقال نیرو به چهار چرخ این خودرو را بر عهده دارد.

این محصول مجهز به: ایربگ راننده و سرنشین کناری، ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین دید عقب، TPMS، اتولایت، سامانه کنترل پایداری، سانروف، سنسور باران، تهویه مطبوع با پنل دیجیتالی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و… است.

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا

منبع: بیت ران
انتشار: 24 مهر 1403 بروزرسانی: 24 مهر 1403 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1665

به "شرایط پیش فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا اعلام شد؛ قیمت و مشخصات محصول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پیش فروش دایون Y7 خودروسازی ایلیا اعلام شد؛ قیمت و مشخصات محصول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید