تور ایتالیا: سیدعباسی مأمور مذاکره با کوزین شد، مربی ایتالیایی گزینه اول پدیده

به گزارش اخبار نجوم، داود سیدعباسی که هم اکنون مسئولیت فنی تیم فوتبال پدیده را به عهده دارد، به عنوان مأمور مذاکره با استفانو کوزین مربی ایرانی انتخاب شده است.

تور ایتالیا: سیدعباسی مأمور مذاکره با کوزین شد، مربی ایتالیایی گزینه اول پدیده

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال پدیده مشهد پس از برکناری اکبر میثاقیان هنوز سرمربی خود را نشناخته است، اما داود سیدعباسی با استفانو کوزین، مربی ایتالیایی سابق پدیده رایزنی می نماید تا او را برای حضور روی نیمکت این تیم مشهدی راضی کند.

سیدعباسی که اکنون مسئولیت فنی تیم پدیده را به عهده دارد، در گفت وگویی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی داشت، در این خصوص اعلام نمود که مشغول مذاکره با استفانو کوزین است و در این خصوص از باشگاه اختیار تام دارد تا مربی ایتالیایی را برای قبول راهنمایی پدیده راضی کند. سیدعباسی بعلاوه اعلام نمود در حال گفت وگو با این مربی هستند تا مشکلاتی که در گذشته برای او رقم خورد و پرداخت پولش به تأخیر افتاد حل گردد و البته خودش هم مشکلاتی دارد که در صورت حل شدن این مسائل، به زودی راهی مشهد می گردد.

در صورتی که کوزین راهنمایی پدیده را قبول نکند، سیدعباسی به عنوان سرمربی فعالیت خود را در پدیده ادامه خواهد داد و مسئولان باشگاه نیز به این مربی جوان اعلام نموده اند تا آخر فصل به او اعتماد خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1300

به "تور ایتالیا: سیدعباسی مأمور مذاکره با کوزین شد، مربی ایتالیایی گزینه اول پدیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: سیدعباسی مأمور مذاکره با کوزین شد، مربی ایتالیایی گزینه اول پدیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید