سوبارو ایمپرزا 2024 با قدرت 182 اسب بخاری معرفی گردید

به گزارش اخبار نجوم، سوبارو در نمایشگاه لس آنجلس از نسل ششم ایمپرزا یعنی مدل 2024 رونمایی کرد. جالب است بدانید که نسل اول این خودروی کامپکت محبوب سال 1992 و در همین نمایشگاه به علاقه مندان این برند معرفی گردید.

سوبارو ایمپرزا 2024 با قدرت 182 اسب بخاری معرفی گردید

سوبارو ایمپرزا 2024 در سه تریم مختلف استاندارد، اسپرت و RS روانه بازار جهانی می گردد. تریم استاندارد و اسپرت این خودرو مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری باکسر چهار سیلندر بوده که قادر به فراوری 152 اسب بخار قدرت و 197 نیوتن متر گشتاور است. تریم RS سوبارو ایمپرزا از یک پیشرانه 2.5 لیتری باکسر چهار سیلندر بهره می برد که می تواند 182 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور فراوری و به چرخ ها منتقل کند.

همه تریم های سوبارو ایمپرزا 2024 به گیربکس اتوماتیک CVT مجهز هستند. تریم های اسپرت و RS از گیربکس CVT با هشت دنده شبیه سازی شده با ضرایب از پیش معین شده و پدال شیفترهای پشت فرمان بهره می برند. محصول تازه سوبارو به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می گردد.

این خودروساز ژاپنی ادعا نموده که سیستم چهار چرخ محرک در نسل تازه ایمپرزا عملکرد بسیار بهبودیافته تری از خود به نمایش خواهد گذاشت و از سیستم توزیع گشتاور نیز بهره می برد. نسل ششم سوبارو ایمپرزا 2024 تنها با استایل هاچبک پنج درب روانه بازار خودروها خواهد شد، اما در نسل قبلی علاوه بر استایل هاچبک شاهد مدل سدان این خودرو نیز بودیم.

سوبارو تغییرات ظاهری متعددی را روی این خودرو اعمال نموده که برای مثال می توان به جلو پنجره بزرگ تر شده و فرم زاویه­ دار چراغ های جلوی این کامپکت محبوب اشاره نمود. در بخش پشتی ایمپرزا 2024 چراغ های عقب D شکل و خروجی های اگزوز مخفی در پشت سپر از جمله تغییرات چشم گیر طراحی این خودرو به شمار می روند.

تغییرات طراحی تنها به بدنه این خودرو محدود نشده و درون کابین نیز با تغییراتی به مراتب واضح تری روبرو هستیم. سوبارو ایمپرزا 2024 مجهز به یک نمایشگر لمسی 11.6 اینچی ایستاده در میان داشبورد است. این نمایشگر از درگاه بدون سیم اپل کار پلی و اندروید اتو بهره می برد.

برای ارائه تجربه رانندگی بهتر، این خودروساز ژاپنی از سیستم فرمان برقی دوال پینیوم مشابه با سوبارو WRX برای ایمپرزا تازه استفاده نموده است. طبق ادعای این شرکت، این سیستم پاسخگویی بهتر و هیجان بیشتر را به رانندگان ارائه می دهد. سوبارو ایمپرزا 2024 در نهایت از نسخه پیشرفته تر سامانه یاری راننده EyeSight بهره می برد که با دید وسیع تر، در زمان کمتری قادر است عابرین و دوچرخه­ سواران را تشخیص داده و آن را به راننده اطلاع دهد.

منبع: Motor 1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1493

به "سوبارو ایمپرزا 2024 با قدرت 182 اسب بخاری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوبارو ایمپرزا 2024 با قدرت 182 اسب بخاری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید