سخنگوی انصارالله به حملات بی امان ائتلاف سعودی واکنش نشاد داد

به گزارش اخبار نجوم، سخنگوی انصارالله گفت، حملات بی امان ائتلاف سعودی به یمن نه تنها منجر به توقف نبرد نمی شود بلکه بر شدت آن نیز می افزاید؛ ملت یمن حق دارد انتقام قربانیانش را بگیرد.

سخنگوی انصارالله به حملات بی امان ائتلاف سعودی واکنش نشاد داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن به حملات بی امان اخیر ائتلاف سعودی به یمن بویژه صنعاء واکنش نشان داد.

وی در توییتر نوشت: اصرار ائتلاف متجاز بر ارتکاب جنایات وحشیانه و نادیده گرفتن این جنایات از طریق جهان به نبرد خاتمه نمی دهد بلکه بر شدت آن می افزاید. ملتی که سال ها با حملات و محاصره مقابله کرده کاملا حق دارد که انتقام قربانیانش را با هر ابزار مشروعی بگیرد؛ ملت یمن به حمایت از عملیات نیرو های مسلح خود ادامه می دهد و به جهانی که چشم خود را به روی رنجشان بسته اهمیت نمی دهد.

ائتلاف سعودی که عملیات پیروز ارتش یمن علیه ابوظبی معروف به اعصار الیمن در دوشنبه جاری را برنتافت دست به این حملات سنگین علیه صنعاء زد.

پایگاه خبری شبکه المسیره، دیروز (سه شنبه) نوشت: شمار قربانیان حمله دوشنبه شب جنگنده های ائتلاف سعودی - آمریکایی به اللیبی در معین واقع در استان صنعاء به 12 شهید و 11 مجروح که برخی از آن ها زن و کودک هستند، رسیده است و انتظار می رود که شمار قربانیان افزایش یابدبه ویژه که هنوز برخی قربانیان در زیر آوار هستند و عملیات امدادرسانی به آن ها ادامه دارد.

همچنین منابع رسانه ای یمن اعلام کردند که جنگنده های اماراتی طی بامداد و صبح امروز، در 15 نوبت منطقه ها مختلف صنعاء را بمباران کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1321

به "سخنگوی انصارالله به حملات بی امان ائتلاف سعودی واکنش نشاد داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی انصارالله به حملات بی امان ائتلاف سعودی واکنش نشاد داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید