خبرنگاران فرماندار جوانرود: مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش اخبار نجوم، کرمانشاه- خبرنگاران- فرماندار جوانرود با ابراز نگرانی نسبت به شناسایی و شیوع ویروس جهش یافته هندی در دنیا، گفت: با شناسایی نوع هندی ویروس کرونا مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی تر بگیرند.

خبرنگاران فرماندار جوانرود: مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران؛ رستگار یوسفی عصر یکشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان جوانرود با بیان اینکه به لحاظ شیوع ویروس کرونا شرایط استان و شهرستان های همجوار ما مطلوب نیست، اضافه کرد: هرگونه غفلت و بی توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی می تواند باعث افزایش سرعت و گسترش این ویروس منحوس گردد.

وی گفت: ویروس کرونا در کمین همگان و تهدیدی برای سلامتی مردم است که تنها راه در امان ماندن از شر این ویروس منحوس رعایت فاصله اجتماعی، موازین بهداشتی و پروتکل ها و استفاده از ماسک است.

یوسفی یادآور شد: رفتار ویروس کرونا کاملا ناشناخته است و هربار با تغییر و جهش وارد کشور می گردد در نتیجه مردم برای حفظ سلامتی جان خود و عزیزانشان و یاری به کادر درمان ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز با ابراز نگرانی از اینکه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی نمایند، گفت: مهمترین راه حل عبور از شرایط کرونا تعامل و همراهی مردم در عایت شیوه نامه های بهداشتی است.

دکتر مولود حسینی به شناسایی و شیوع ویروس جهش یافته هندی اشاره نمود و اضافه کرد: ویروس جهش یافته کرونای هندی از ویروس های دیگر کرونا خطرناک تر است و باید سخت گیری بیشتری نسبت به اعمال محدودیت های کرونایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه شهرستان جوانرود در شرایط نارنجی واقع شده است، گفت: هم اکنون 14 بیمار در بیمارستان جوانرود بستری است که هشت نفر آنان روانسری هستند.

وی گفت: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، برگزاری آیین های دینی و مذهبی و تجمات و دورهمی ها موجب تشدید بحران کرونا می گردد و در این راستا از مردم انتظار داریم برای حفظ سلامتی خود و جامعه رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 946

به "خبرنگاران فرماندار جوانرود: مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار جوانرود: مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید