خبرنگاران زلاتان فرشته نجات میلان

به گزارش اخبار نجوم، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال آث میلان با گل دقیقه 93 زلاتان ابراهموویچ در ملاقات مقابل هلاس ورونا به تساوی دو بر دو رسید و از نخستین شکست فصل گریخت.

خبرنگاران زلاتان فرشته نجات میلان

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران؛ یکشنبه شب و در آخرین ملاقات هفته هفتم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا، آث میلان صدرنشین در استادیوم سن سیرو به مصاف هلاس ورونا رفت و در حالی که دو گل عقب بود در نهایت به تساوی دو بر دو دست یافت.

بازی برخلاف انتظار با عملکرد درخشان هلاس ورونا شروع شد و این تیم با ارسال از جناحین و استفاده از ضربات آزاد، بسیار خطرناک نشان می داد.

در دقیقه ششم کرنر ارسالی میهمان با واکنش ناقص دوناروما دروازه بان میلان روبرو شد و آنتون باراک با سماجت برای میمهان گلزنی کرد.

در دقیقه 19 و این مرتبه با استفاده از ضربه ایستگاهی، توپ روی دروازه میلان ارسال شد تا کاگانی دومین گلزن ورونا لقب بگیرد.

بازیکنان میلان که همه چیز را از دست رفته می دیدند در ادامه حملات مختلفی را طراحی نموده و در دقیقه 27 ماگانی مدافع ورونا به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود تا میلان به گل نخست برسد.

حملات روسونری در نیمه دوم گسترده تر شد و در دقیقه 90 کالابریا مدافع میلان پیروز به زدن گل دوم تیمش شد اما داور این گل را مردود اظهار داشت.

سه دقیقه پس از آن، زلاتان مهاجم حرفه ای سوئدی با ضربه سر تماشایی گل دوم و تساوی میلان را به ارمغان آورد تا روسونری همچنان بدون شکست باقی بماند.

میلان صدرنشین با این تساوی به امتیاز 17 رسید و ورونا هم 12 امتیازی شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 569

به "خبرنگاران زلاتان فرشته نجات میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زلاتان فرشته نجات میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید