خانه تخصصی چوب در شهرستان بانه راه اندازی می گردد

به گزارش اخبار نجوم، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه از راه اندای خانه تخصصی هنرهای چوب در این شهرستان اطلاع داد.

خانه تخصصی چوب در شهرستان بانه راه اندازی می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای رووف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، سعدالله رحیمی خواه رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان بانه با اعلام این خبر اضافه نمود: محل این پروژه به مساحت 70 متر مربع در قالب بسته های حمایتی و تشویقی برای راه اندازی خانه تخصصی هنرهای چوپ بانه در نظر گرفته شده است.

او اظهار کرد: هنرهای چوب شامل هنر نازک کاری، معرق کاری و منبت کاری و... است که محل اجرای این پروژه در مراحل قانونی از سوی اداره میراث فرهنگی بانه تحویل هنرمند و پیشکسوت ملی و بین المللی هنرهای چوب استاد حسام حیدری نهاده شد.

رحیمی خواه در ادامه اضافه نمود: حسام حیدری دارای 20 اثر نشان مهر اصالت کشوری، یک اثر بین المللی یونسکو و 19 اثر او نامزد یونسکو است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه افزود: خانه هنرهای چوب بانه به منظور ترویج و آموزش علاقه مندان در رشته هنرهای چوپ راه اندازی شده و علاقه مندان می توانند برای ثبت نامه و کسب آگاهی بیشتر به اداره میراث فرهنگی شهرستان بانه واقع در میدان فرمانداری، خیابان صلاح الدین ایوبی جنوبی مراجعه یا با شماره تلفن 08734263009 تماس حاصل نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 106

به "خانه تخصصی چوب در شهرستان بانه راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه تخصصی چوب در شهرستان بانه راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید