جایزه محمدرضا شجریان به جوایز جشن خانه موسیقی اضافه می گردد

به گزارش اخبار نجوم، خبرگزاری خبرنگاران-حمیدرضا نوربخش اطلاع داد که در شورای عالی موسیقی مصوب شد جایزه ای به نام استاد شجریان از سال آینده در جشن خانه موسیقی گنجانده گردد.

جایزه محمدرضا شجریان به جوایز جشن خانه موسیقی اضافه می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه همشهری، در زمان مراسم تشییع محمدرضا شجریان از سوی بعضی هنرمندان و همچنین مدیرعامل خانه موسیقی پیشنهاد داده شد تا روز تولد شجریان (اول مهر) به نام روز ملی موسیقی ثبت گردد. روزی که جایش در تقویم ما خالی است.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران که یکی از پیشنهاددهندگان این روز بود درباره این موضوع به همشهری می گوید: نامه ای از سوی خانه موسیقی به شورای فرهنگ عمومی ارائه شده است و درصورت پذیرش این پیشنهاد و تصویب آن از سال آینده اول مهر ماه به عنوان روز ملی موسیقی در تقویم ما ثبت می گردد. ما پیگیر نامه هستیم و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد. البته این پیشنهاد هم اکنون از سوی خانه موسیقی عنوان شده است و باید دید از سوی دیگر مسئولان مورد پذیرش قرار خواهد گرفت؟

همچنین در اختتامیه بعضی از جشنواره ها همچون جشنواره موسیقی جوان عنوان شد که جایزه ای به نام محمدرضا شجریان به جشنواره ها ازجمله موسیقی فجر اضافه گردد که درباره این موضوع صحبت جدید و جدی از سوی برگزارکنندگان جشنواره موسیقی فجر و دیگر جشنواره هایی که پیشنهاد موضوع را داد ه اند؛ صورت نگرفته است.

اما حمیدرضا نوربخش از گنجاندن این جایزه در جشن خانه موسیقی می گوید و درباره جایزه شجریان شرح می دهد: در شورای عالی موسیقی مصوب شده تا جایزه ای به نام استاد شجریان داشته باشیم. این جایزه قرار است از سال آینده در جشن خانه موسیقی گنجانده گردد. ما در قالب جشن خانه موسیقی که برگزار می گردد، جایزه شجریان را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 638

به "جایزه محمدرضا شجریان به جوایز جشن خانه موسیقی اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه محمدرضا شجریان به جوایز جشن خانه موسیقی اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید