تور هزار جزیره ، برج هزار جزیره، جاذبه گردشگری 130 متری انتاریو

به گزارش اخبار نجوم، هزار جزیره یکی از معروفترین و پر بازدیدترین جاذبه های توریستی استان انتاریو می باشد که هر سال صدها هزار جهانگرد را به خود جذب مینماید. ساکنان تورنتو نیز به دلیل فاصله تقریبا سه ساعته با این جاذبه جهانگردی از جمله بازدید کنندگان مجموعه هزار جزیره انتاریو هستند.

تور هزار جزیره ، برج هزار جزیره، جاذبه گردشگری 130 متری انتاریو

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آنچه بیش از هرچیز توجه توریستان را به خود جذب میکند، تورهای کشتی سواری برروی رودخانه سنت لارنس و بازدید از جزیره های کوچک و عظیم این ناحیه می باشد. جذابیت و برنامه فشرده تورهای کشتی سواری معمولا موجب می گردد که توریستان از یک جاذبه توریستی دیگر موجود در این ناحیه غاقل بمانند: برج هزار جزیره.

برج 130 متری هزار جزیره یا Thousand Islands Tower که قبلا Thousand Island Skydeck نامیده می شددر سال 1965 در جزیره Hill Island ساخته شده و دارای سه سکوی دیده بانی در طبقات مختلف می باشد. در آن موقع سالانه یکصدهزار توریست از آن بازدید کرده و با پرداخت مبلغ 25 سنت میتوانستند از پله های آن بالا بروند.

در حال حاضر این برج به آسانسوری مجهز شده است که در چهل ثانیه بازدید کنندگان را به نخستین سکو میرساند.این سکو تماما با شیشه پوشانیده شده و توسط افراد کم توان یا استفاده کنندگان از ویلچر نیز قابل استفاده می باشد. یک راهنما نیز همیشه در این طبقه حضور داشته و محیط اطراف را به بازدید کنندگان معرفی می کند. (هدایت به زبانهای انگلیسی و آلمانی انجام می گردد)

سکوی های دوم و سوم فقط به وسیله راه پله قابل دسترسی هستند. این سکوها پوشیده نبوده و در فضای باز قرار دارند و برای بهتر دیدن اطراف نیز دوربین هایی در آنجا برای بازدید کنندگان مهیا شده است.

نخستین دلیل برای بازدید از این برج امکان تماشای سرتاسر منطقه هزار جزیره از فراز برج و انجام عکاسی و فیلمبرداری های تفریحی می باشد. وجود یک کافی شاپ، قسمت بازی بچه ها و فروشگاه سوغاتی و هدایا نیز دلایل دیگری هستند که ممکن است توریستان را به بازدید از این مجموعه تشویق کنند. جدای از اینها امکان کرایه نمودن برج برای برگزاری جشن و پارتی نیز میتواند از دیگر دلایلی باشد که توجه ساکنان منطقه را به آن جلب می کند.

هزینه کم بازدید از این برج (برای عظیمسالان 11.95 دلار و بچه ها کمتر از 12 سال مبلغ 7 دلار) و فاصله تقریبا سه ساعته این برج تا شهر تورنتو و همچنین امکان بازدید همزمان از مجموعه هزار جزیره و حتی اقامت شبانه در این منطقه ، برج هزار جزیره را تبدیل به یک مقصد توریستی مناسب برای آخر هفته ساکنان تورنتو می کند.

وب سایت زیر میتواند اطلاعات بیشتری در مورد آدرس، برنامه زمانی و سایر امکانات این برج را در اختیار علاقمندان قرار دهد.

1000 Islands Tower

Address : 716 Highway 137, Lansdowne, ON, K0E 1L0

Website : Clic Here

منبع: اینترنت
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 561

به "تور هزار جزیره ، برج هزار جزیره، جاذبه گردشگری 130 متری انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هزار جزیره ، برج هزار جزیره، جاذبه گردشگری 130 متری انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید