توخل: عالی بودیم اما بعد از گل نانت شرایط کاملاً متفاوت شد، بابت اشتباه کیمپمبه ناراحت نیستم

به گزارش اخبار نجوم، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن از عملکرد شاگردانش مقابل نانت در رقابت های لوشامپیونه راضی است.

توخل: عالی بودیم اما بعد از گل نانت شرایط کاملاً متفاوت شد، بابت اشتباه کیمپمبه ناراحت نیستم

به گزارش خبرنگاران، توماس توخل که شاگردانش شب گذشته (سه شنبه) در هفته بیست وسوم لوشامپیونه فرانسه با نتیجه 2 بر یک مقابل میزبان خود، نانت به فزونی رسیدند و اختلاف شان با تیم دوم جدول را به 15 امتیاز رساندند، پس از این بازی گفت: واقعاً از این بازی لذت بردم. بازیکنان ما عملکرد عالی از خود ارائه کردند و از بازی آنها در 70 دقیقه اول راضی هستم. ما خیلی هجومی بودیم و توپ و میدان را به خوبی تحت کنترل داشتیم.

وی افزود: ما کیفیت بازی فوق العاده ای را از خود نشان دادیم، این در حالی است که انجام چنین کاری پس از یک سلسله بازی کار آسانی نبود. شاید ما فراموش کردیم که باید گل سوم را بزنیم و پس از اینکه نانت یکی از گل های خورده را جبران کرد و نتیجه را 2 بر یک کرد شرایط بازی کاملاً متفاوت شد. آنها پس از آن گل اعتماد به نفس بالایی گرفتند و هر چیزی ممکن بود پس از آن اتفاق بیفتد. در نهایت ما این بازی را بردیم که این اتفاق واقعاً خوبی است.

سرمربی آلمانی دورتموند همچنین در خصوص اینکه چطور تیمش را برای بازی با دورتموند در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهد کرد، گفت: بازی با دورتموند بازی کاملاً متفاوتی نسبت به این بازی خواهد بود چون آنها با سبک بازی متفاوتی بازی می کنند و کیفیت تیمی و بازیکنان کاملاً متفاوتی دارند. ما در این بازی بدون بازیکنان کلیدی مان از جمله نیمار و تیاگو سیلوا بازی کردیم. در حال حاضر هم تنها تمرکزمان روی این است که خودمان را برای بازی با لیون آماده کنیم.

توخل همچنین درباره اشتباه مدافع 24 ساله تیمش در این دیدار که منجر به گل نانت شد، گفت: بابت اشتباه کیمپمبه ناراحت نیستم و او تنها در آن لحظه انتخاب بدی کرد که خواست توپ را کنترل کند، اما او به مانند بازی قبلی عملکرد خیلی خوبی از خود ارائه کرد. کیمپمبه تنها در آن صحنه بیش از حد ریسک کرد، اما من از او راضی هستم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره عملکرد ستاره فرانسوی تیمش یادآور شد: ما سعی کردیم روی سرعت کیلیان حساب باز کنیم. او می تواند در جناحین، در داخل محوطه جریمه حریف و بیرون محوطه جریمه حریف بازی کند. امباپه در این بازی تأثیرگذار بود. درباره اتفاق بازی قبل هم باید بگویم او نیازی نبود به تعویض شدنش واکنش نشان دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 142

به "توخل: عالی بودیم اما بعد از گل نانت شرایط کاملاً متفاوت شد، بابت اشتباه کیمپمبه ناراحت نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: عالی بودیم اما بعد از گل نانت شرایط کاملاً متفاوت شد، بابت اشتباه کیمپمبه ناراحت نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید