تفاوت جالب گوشی پرچمدار نو سامسونگ با اس 23 اولترا، عکس

به گزارش اخبار نجوم، دیجیاتو نوشت: تا زمان معرفی سری گلکسی اس 24 سامسونگ فقط چند ماه به جای مانده است و تا به امروز شاهد شایعات و گزارش های مختلفی درباره این خانواده بوده ایم. چند روز قبل اولین تصاویر منتسب به گلکسی S24 اولترا فاش شده بود و حالا در گزارش جدیدی گفته شده است که این دستگاه احتمالاً فاقد صفحه نمایش کاملاً مسطح خواهد بود.

تفاوت جالب گوشی پرچمدار نو سامسونگ با اس 23 اولترا، عکس

در شایعات قبلی گفته شده بود که گلکسی S24 اولترا ممکن است مانند سایر دستگاه های این سری دارای نمایشگر کاملاً مسطح باشد. بااین حال، اکنون طبق گزارش نشریه های مستقر در کره جنوبی، ظاهراً همچنان یک خمیدگی جزئی در پنل این دستگاه وجود خواهد داشت. براساس این شایعه که در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده است، روی پنل گلکسی اس 24 اولترا انحنای 0.4-0.3 میلی متری وجود خواهد داشت. هرچند این مقدار ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما می تواند به کاربران این احساس را القا کند که نمایشگر گوشی آن ها کاملاً مسطح نیست.

تفاوت جزئی گلکسی S24 اولترا نسبت به اس 23 اولترا

در این پست بعلاوه گفته شده است که مقدار حاشیه های بالا و پایین دستگاه یکسان بوده و این حاشیه نسبت به گلکسی اس 23 اولترا نصف شده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، حاشیه های پرچمدار آینده سامسونگ نسبت به تمام پرچمداران دیگر این شرکت به طور قابل توجهی باریک تر خواهد بود. بااین حال، حاشیه های سمت چپ و راست دستگاه احتمالاً به مقدار S23 اولترا هستند.

  • چینی ها عاشق این گوشی مقرون به صرفه شدند/ عکس

البته باید اشاره نمود که تا زمان انتشار رندرهای واقعی سری گلکسی S24 نمی توان هیچ یک از این ادعاها را به طور قطعی تأیید کرد. با توجه به زمان عرضه محصولات تازه سامسونگ، می توان انتظار داشت که در آینده نزدیک شاهد انتشار اولین رندرهای رسمی این دستگاه باشیم. در اولین تصاویر منتسب به اس 24 اولترا که روز آدینه منتشر شد، طراحی این دستگاه با نمایشگر ظاهراً تخت قابل مشاهده بود.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 آذر 1402 بروزرسانی: 5 آذر 1402 گردآورنده: nojumnews.ir شناسه مطلب: 1626

به "تفاوت جالب گوشی پرچمدار نو سامسونگ با اس 23 اولترا، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاوت جالب گوشی پرچمدار نو سامسونگ با اس 23 اولترا، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید